וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל נכנע 2:0 לאוז'ה עליאסים והודח מטורניר גמר ה-ATP

הספרדי הפסיד 6:3, 6:4 לקנדי ואיבד את סיכוייו לעלות לשלב הבא אחרי שרוד גבר על פריץ 3:6, 6:4, 6:7 (6) בדרך להבטחת המקום בחצי הגמר

תקציר: רפאל נדאל - פליקס אוז'ה עליאסים 6:3, 6:/ספורט1

רפאל נדאל איבד באופן סופי את הסיכוי לעלות לחצי הגמר בטורניר גמר ה-ATP, לאחר שנחל היום (שלישי) הפסד שני בתחרות נגד פליקס אוז'ה עליאסים. מאוחר יותר, קספר רוד גבר על טיילור פריץ בדרך לשלב הבא, וחרץ את גורלו של הספרדי שהודח כבר בשלב הבתים.

פליקס אוז'ה עליאסים, טניסאי קנדי. MARCO BERTORELLO/AFP, GettyImages
ניצחון מרשים לקנדי. אוז'ה עליאסים/GettyImages, MARCO BERTORELLO/AFP

רפאל נדאל (2, ספרד) - פליקס אוז'ה עליאסים (6, קנדה) 6:3, 6:4

הקנדי בן ה-22 יסיים את 2022, השנה בה נכנס לראשונה לטופ 10 בדירוג העולמי וגם זכה בארבעת התארים הראשונים שלו בקריירה, במאזן חיובי נגד שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם בכל הזמנים. אחרי שכל אחד מהם ניצח פעם אחת בצמד המפגשים הקודמים השנה, אוז'ה עליאסים הכניע הפעם את נדאל ונשאר בחיים במאבק על מקום בחצי הגמר. הספרדי, ככל הנראה, שוב לא יזכה בטורניר הגדול היחיד שבו לא הצליח לסיים כאלוף לאורך הקריירה.

כבר במשחקון הראשון השיג נדאל שתי הזדמנויות שבירה, ולאחר מכן עשה זאת שוב במשחקון השביעי, אלא שיריבו עמד בלחץ ומימש בדיוק בזמן את נקודת השבירה היחידה שלו במערכה הראשונה, כדי לעלות ליתרון 3:5 ולאחר מכן לסגור עניין בדרך ליתרון 0:1 במשחק. במערכה השנייה אוז'ה עליאסים שבר את הספרדי מוקדם, עלה ליתרון 1:2 ושמר עליו גם כשה"שור ממאיורקה" איים לשבור עוד פעם אחת נוספת במצב של 4:2 לרעתו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קספר רוד, שחקן טניס. רויטרס
הראשון לעלות לחצי הגמר. רוד/רויטרס

קספר רוד (4, נורבגיה) - טיילור פריץ (9, ארה"ב) 3:6, 6:4, 6:7 (6)

במצב בו כל אחד מהשחקנים במאזן של ניצחון וכאשר הנורבגי יכול להבטיח את המקום בשלב הבא ולהדיח סופית את נדאל, רוד ופריץ נפגשו לקרב על חצי הגמר בבית הירוק וסיפקו משחק נהדר. השניים מעולם לא נפגשו בסבב, ובפעם היחידה עד כה, רוד גבר על פריץ בדרך לשלב הבא והדיח באופן רשמי את השור ממאיורקה שירשום פעם נוספת בה הוא לא זוכה בטורניר סוף השנה היוקרתי.

במערכה הראשונה רוד שמר על ההגשות שלו ושבר את פריץ כבר במשחקון ההגשה הראשון של האמריקאי בדרך ל-3:6 קליל. במערכה השנייה השניים הצליחו לשמור על ההגשות, עד שהטניסאי האמריקאי שבר את הנורבגי במשחקון ההגשה החמישי שלו והשווה עם 4:6 את המשחק. המערכה השלישית והמכרעת הגיעה לשובר שוויון, בו הנורבגי ניצח 6:7 (6) ועלה באופן רשמי לחצי הגמר. רפאל נדאל הודח בעקבות כך, כשפריץ ינסה להשיג את המקום השני בבית הירוק בדרך לשלב הבא גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully