וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר: "בהתבסס על השנתיים האחרונות, לא מגיע לי לפתוח בבלגיה"

כוכב הנבחרת מקווה להתאושש בגביע העולמי: "רוצה להראות שיש לי עוד מה לתת. לא הפכתי לחסר תועלת בשנתיים האחרונות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

בניגוד לטורנירים הקודמים, הפעם נבחרת בלגיה מתייצבת למונדיאל עם חלומות מעט יותר צנועים. דור הזהב שלא ממש עמד בציפיות באליפויות הגדולות הקודמות יקווה לכל הפחות לצלוח את שלב הבתים, לאחר שחלק מכוכביו ירדו מגדולתם בשנים האחרונות.

אחד מהם הוא אדן הזאר. כשנשאל היום (שלישי) האם יש לו מקום בהרכב של רוברטו מרטינס בקטאר 2022, השיב: "בהתבסס על מה שעשיתי בשנתיים האחרונות, לא. אבל בהתבסס על מה שעשיתי ב-15 העונות האחרונות, כן. יש לי עוד יותר תשוקה להראות שאני עדיין יודע איך לשחק כדורגל. לא הפכתי חסר תועלת בשנתיים-שלוש האחרונות".

הזאר, שכיכב בצ'לסי, עבר לריאל מדריד ב-2019 ומאז רשם 72 משחקים בלבד (שבעה שערים ו-11 בישולים), בשל יכולת מאכזבת וסדרת פציעות. "זה יהיה המונדיאל השלישי שלי, ואני רוצה להראות לבלגים שאני עדיין כאן והם יכולים לסמוך עלי, כקפטן שלהם. זו כנראה ההזדמנות האחרונה שלנו לזכות במשהו, עם הדור הגדול שלנו. ננסה כמיטב יכולתנו. זה הגיוני שיש ספקות לגבינו, ב-2018 היינו בשיאנו, וכעת אני משחק פחות, רומלו לוקאקו נפצע, ההגנה שלנו מבוגרת יותר, אבל אנחנו רוצים להראות שעדיין אפשר לסמוך עלינו".

שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
ריאלי. הזאר/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

כשנשאל על דקות המשחק המעטות שהוא מקבל בריאל מדריד, השיב: "זה מסובך, כי אני רוצה לשחק יותר, אבל הדברים האלה קורים. יש מאמן שמקבל החלטות, וכשהמאמן הזה מנצח, קשה לפקפק בבחירות שלו. אני מנסה להראות מדי יום באימונים שאני מסוגל לשחק, אני צריך לגרום לאנשים להאמין בי, כי רבים מפקפקים ביכולות שלי. אני עצמי לא מפקפק כלל, ברור לי שאראה שוב את היכולות שלי בעתיד. אני לא רוצה לעזוב את ריאל. אחרי המונדיאל, נשקול את כל היתרונות והחסרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully