וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "חזרת מסי לברצלונה? נראה, זה מצב מסובך כרגע"

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 13:36

נשיא ברצלונה שנמצא בקולומביה התייחס לקאמבק אפשרי של הכוכב וגם דיבר על המצב הכלכלי: "אנחנו מוגבלים, ההדחה מליגת האלופות פגעה בנו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

ליאו מסי עסוק כרגע רק בדבר אחד: בניסיון האחרון בהחלט לזכות במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה בקטאר. אלא שככל שהזמן עובר, הסיכויים שהוא ימשיך בפריז סן ז'רמן הולכים ופוחתים. מסי נמצא בעיצומה של השנה השנייה והאחרונה בחוזהו, כך שהחל מינואר הוא יכול לנהל מו"מ עם כל קבוצה שיחפוץ, והקבוצה הזו עשויה להיות, כמובן, ברצלונה.

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה שחתום על תקופת הזוהר של מסי עם גווארדיולה אך גם כזה שתחת כהונתו גדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים עזב בקיץ, נמצא כעת בקולומביה כחלק מקמפיין חסות של המועדון, אך תוך כדי השהייה שלו שם הוא התראיין לכלי תקשורת קטלאני והתייחס בעיקר לאפשרות שמסי יחזור למועדון בעונה הבאה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. Eric Alonso, GettyImages
דמעות העצב יהפכו לדמעות של שמחה? מסי במסע"ת העזיבה שלו/GettyImages, Eric Alonso

"נראה מה יקרה. זה מסובך משום שהוא שחקן פריז ואני לא רוצה להיכנס לעימות עם המועדון", אמר לאפורטה, "זה צריך להיות בהסכמת שני הצדדים. "התדמית של ברצלונה בכל העולם מאוד חזקה", הוסיף הנשיא, "הקולומביאנים יודעים הכול עלינו. אפילו במקום הכי מבודד בעולם כולם יודעים מי זו ברצלונה".

על חידוש החוזה של דמבלה: "הוא מאושר אצלנו, יש לו מוטיבציה. יהיה עוד זמן לדבר על החוזה שלו, זה לא הדבר שאנחנו הכי עסוקים בו כרגע".

על רעיון הסופר ליג שלא מומש בסופו של דבר: "אנחנו פותרים את הבעיות הכלכליות שלנו בלי הסופר ליג, אבל עם המפעל הזה נהיה חזקים יותר, נהיה אחד המועדונים הכי חזקים בעולם מבחינה כלכלית".

על חיזוק אפשרי בינואר: "אנחנו מוגבלים על ידי חוקי הפייר פלייר. ההדחה מליגת האלופות פגעה בנו מאוד. אנחנו בודקים איך לפעול במישור המקצועי ומתייעצים עם המאמן והצוות הטכני לראות את מי הם רוצים להחתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully