וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון לוהטת, מיאמי מהללת את "צמד הלוחמים", הארדוויי חולל סערה

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 11:20

הסלטיקס הגיעו למאזן הטוב בליגה, ההיט חוגגים את באטלר ואדבאיו, שחקן העבר האגדי הוזמן לשמש כפרשן במשחק של גולדן סטייט, השתמש במילה "אונס" כדי לתאר מהלך הגנתי, הותקף ברשת והתנצל בשידור חי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

בוסטון ממשיכה את פתיחת העונה המוצלחת שלה. הלילה (בין שני לשלישי) ניצחו הסלטיקס בפעם השביעית ברציפות - הרצף הארוך ביותר בליגה, כשהבאה בתור היא וושינגטון עם ארבעה ניצחונות רצופים. סגנית האלופה מצאה עצמה בפיגור בן 15 נקודות ברבע השלישי מול אוקלהומה סיטי, אך השלימה קאמבק גדול, הרבה בזכות מרכוס סמארט, שקלע 20 מ-22 הנקודות שלו במחצית השנייה, ודאג ל-122:126. כעת, לאור ההפסד של מילווקי, לבוסטון יש את המאזן הטוב בליגה - 3:11.

"זה ניצחון של אופי, משחק קשה מאוד", אמר ג'יילן בראון, שסיים עם 26 נקודות. את רוב המחמאות קיבלו המחליפים פייטון פריצ'רד ודרק ווייט, שהיו מכריעים בקאמבק המאוחר. "המחצית הראשונה שלנו היתה קצת מפוזרת", הודה סמארט. "ניסינו, נתנו הכל, אבל לא מצאנו את זה. ואז שני החבר'ה האלה נכנסו והאנרגיה השתנתה".

ג'ייסון טייטום הוביל עם 27, והמשיך להיראות כמו MVP. "הוא פשוט מחויב בשני צידי המגרש", אמר המאמן ג'ו מאזולה. "הוא קורא דברים נכון בהתקפה, הוא יודע איך לתקוף והרחיב את המשחק שלו. זה הפך אותו לשחקן טוב יותר ואנחנו אסירי תודה".

גם המפסידה יצאה מעודדת מהמשחק הזה. הת'אנדר אמנם לא קלעו 130 נקודות או יותר, כמו בשלושת המשחקים הקודמים שלהם, אבל שוב הראו כמה כישרון ופוטנציאל טמון בהם. "אנחנו משחקים לפי הזהות שלנו, החבורה הזו יכולה להתחרות מול כל קבוצה", אמר שיי גילג'ס אלכסנדר, ששוב כיכב עם 37 נקודות. "ידענו שיהיה לנו צ'אנס לנצח אם נשחק את המשחק שלנו".

בדרמה הגדולה של הלילה, ניצחה מיאמי 112:113 את פיניקס, לאחר שכבר פיגרה ב-13 הפרש ברבע האחרון. אך באדם אבאיו (30 נקודות) היה נפלא, ואת הדובדבן על הקצפת הניח ג'ימי באטלר, שחסם בהתקפה האחרונה את דווין בוקר. "שני החבר'ה האלה הם הבסיס לכל מה שאנחנו עושים", התמוגג אריק ספולסטרה. "יש להם אופי של לוחמים. הם כל כך קשוחים".

הסאנס הפסידו בפעם השנייה העונה שני משחקים ברציפות, לצערו של מונטי וויליאמס: "זה קשה מאוד, החבר'ה שלנו נלחמו בלי סוף והיה לנו סיכוי לנצח". פיניקס הלכה לקו ארבע פעמים בלבד, מה שהכעיס את מאמנה: "קשה לעכל את זה. היה משחק כל כך פיזי, כולם כל הזמן נתקלו אחד בשני, והגענו לקו ארבע פעמים. אבל עדיף לא לדבר על זה, אחרת איקנס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גולדן סטייט לא התקשתה לרגע כשפירקה את סן אנטוניו 95:132. לא מעט שחקנים פתחו את העונה הזו בצורה מאכזבת בשורות האלופה, ואחד מהם הוא ג'ורדן פול, שסוף סוף התפוצץ עם 36 נקודות (5 מ-10 מהשדה) ב-29 דקות. "נהניתי מכל רגע", אמר הגארד שתפס את מקומו של קליי תומפסון בחמישייה. "ג'ורדן היה מדהים התקפית", אמר סטיב קר. "הוא נכנס לעניינים באופן מיידי".

מי ששידרו את המשחק באופן חד-פעמי וחגיגי היו שלישיית RUN TMC - שלושת שחקני העבר האגדיים של הווריירס - טים הארדוויי, כריס מאלין ומיץ' ריצ'מונד, אך לצערם, זה לא עבר חלק. במהלך הרבע השני אמר הארדווי את הדברים הבאים, אחרי חטיפה של דריימונד גרין: "חשבתם שזו היתה הגנה מצוינת, אני חשבתי שהוא פשוט אנס אותם. צריך לקרוא למשטרה".

מיותר לציין שהרשת געשה, ורכז העבר, שנבחר להיכל התהילה, נאלץ להתנצל במהרה, בשידור חי בטלוויזיה: "זו היתה בחירה אומללה של מילים, ואני רוצה להתנצל".

זו לא השערוריה הראשונה בה הארדוויי מעורב. ב-2007 התארח בתכנית רדיו בארצות הברית והצהיר: "אני שונא הומואים, שכולם יידעו זאת. אני לא אוהב אותם ולא רוצה להיות סביבם. אני הומופוב. זה לא צריך להיות קיים, לא בארצות הברית ולא ברחבי העולם". גם על הדברים הללו התנצל הארדוויי, והסביר: "גדלתי בכנסיה, וככה זה היה בכנסיות. פשוט לימדו אותי דברים אחרים. אבל לא הייתי צריך לדבר ככה. מה שאמרתי היה פוגעני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully