וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור: "מרגיש בבית בישראל, שמח שאני יכול להחזיר למדינה דרך הנבחרת"

15.11.2022 / 12:04

נבחרת ישראל השיקה את המדים החדשים, הבלם הפורטוגלי התייחס למשחקים נגד זמביה וקפריסין: "זו ההכנה האחרונה למוקדמות וצריך לקחת אותם ברצינות". מקס גרצ'קין זומן לסגל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

מגן בית"ר ירושלים, מקס גרצ'קין, זומן לנבחרת ישראל שמתכוננת לצמד משחקי ידידות מול זמביה וקפריסין ב-17 וה-20 בנובמבר בהתאמה. גרצ'קין מקווה לקבל דקות בכורה במדי הנבחרת הבוגרת אחרי שב-2017 רשם הופעה בודדת בנבחרת הצעירה, נגד קפריסין אגב. גרצ'קין תפס את מקומו של אופיר דוידזאדה הפצוע.

בנבחרת ממשיכים להתכונן לשני המשחקים והתאספו אתמול. שון וייסמן נגרע מהסגל לבקשתו, זאת בשל סיבות אישיות. אתמול המאמן אלון חזן פגש היום את השחקנים בפעם הראשונה והבהיר להם בשיחות שונות כי מבחינתו מדובר בשני משחקים חשובים לקראת העתיד המצפה לנבחרת במוקדמות היורו. חזן נתן לשחקנים את התחושה שלא מדובר במשחקים לפרוטוקול בלבד, אלא במשחקים שבהם הוא רוצה לראות ולבחון את היכולות שלהם, אבל לא פחות גם את הגישה.

שחקן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין. ברני ארדוב
תפס את מקומו של דוידזאדה הפצוע/ברני ארדוב

חזן מתכוון להתחשב במצב הפיזי של השחקנים. ידוע לנבחרת שיש לא מעט שחקנים, בעיקר ממכבי חיפה ומהפועל באר שבע אבל גם מקבוצות אחרות, שמגיעים לשני המשחקים הללו אחרי עומס גדול של משחקים בישראל ובאירופה ולכן מתכוון המאמן הלאומי לחלק את הדקות בין השחקנים בשני המשחקים, ולא להעמיס על מישהו מעבר למה שהוא יכול.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני נבחרת ישראל, מיגל ויטור, שון גולדברג. קובי אליהו
צמד הבלמים של הנבחרת. מיגל ויטור ושון גולדברג עם המדים החדשים/קובי אליהו

בתוך כך, היו התכנסו שחקני הנבחרת בחנות פומה בתל אביב כדי להשיק את המדים החדשים. מיגל ויטור, הבלם הפורטוגלי המתאזרח של הנבחרת דיבר על ההרגשה שלו ללבוש את המדים הלאומיים ואמר לוואלה! ספורט: "זה כבוד גדול עבורי לייצג את ישראל. אני שמח להיות פה. אחרי המשחקים יהיה לי קצת זמן לנוח, אבל אני שמח להיות פה. ישראל היא מדינה שנתנה לי ולמשפחה שלי קבלת פנים כל כך חמה וקיבלה אותי יפה. אני שמח שאני יכול להחזיר קצת למדינה ולעזור לנבחרת ישראל".

על עתידו אחרי הכדורגל: "יש אפשרות שאשאר כאן, אבל בכדורגל למדתי שאי אפשר לתכנן את העתיד. דברים משתנים מאוד מהר לפעמים, אני מתרכז בהווה כרגע. שוקל את האפשרויות שלי, כולל חזרה לפורטוגל. לפעמים אני מרגיש שבפורטוגל אני בחופשה וכאן אני בבית. כל האפשרויות פתוחות".

בקבוצת אירני, היבואנית הרשמית של פומה,מציינים כי "עיצוב המדים החדשים מהווה יישור קו עם נבחרות הכדורגל הגדולות בעולם ועדכון רלוונטי וחדשני אשר יוצא מגבולות עיצוב מדי הכדורגל המוכרים. המדים עוצבו ב-3 צבעים שונים, וכוללים גזרה ייעודית לנבחרות הנשים. המדים מעוצבים בטכנולוגיית הdryCELL המתקדמת של המותג, אשר סופגת את הזיעה והלחות מהעור אל הבד ומעניקה תחושה נעימה יותר לספורטאים.

אוסקר גלוך נבחרת ישראל. קובי אליהו
העתיד של הנבחרת. אוסקר גלוך/קובי אליהו
אלי דסה, יוסי בניון, נבחרת ישראל. קובי אליהו
אלי דסה עם יוסי בניון/קובי אליהו
איתמר שבירו, נבחרת ישראל. קובי אליהו
מצב רוח טוב. איתמר שבירו/קובי אליהו
תומר אירני מבעלי קבוצת אירני עם נבחרת ישראל בכדורגל במדים החדשים של PUMA צילום רפי דלויה. רפי דלויה,
תומר אירני, מבעלי קבוצת אירני, עם נבחרת ישראל בכדורגל במדים החדשים של PUMA צילום רפי דלויה/רפי דלויה

על הסיכויים בבית המוקדמות: "שוויץ היא הפייבוריטית, אבל מעבר אליה זה יהיה בית צמוד. אני חושב שהכול אפשרי בבית הזה".

על המשחקים מול זמביה וקפריסין: "זו ההכנה האחרונה לפני המוקדמות של היורו, אז אני חושב שאנחנו צריכים לקחת ברצינות את המשחקים האלו ולתרגל את מה שאנחנו רוצים".

ישראל תארח את זמביה ב-17 בנובמבר בשעה 20:30 בפתח תקוה ואת קפריסין ב-20 בנובמבר בשעה 18:30, גם כן בפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully