וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מחצית שנייה אדירה שלנו. מצפה משועה למסירות כאלה"

מאמן בית"ר ירושלים בירך את שחקניו על המהפך ב-1:2 על בני סכנין: "בר כהן נכנס מצוין, דגני עבר לקישור ונתן לנו אופציות, לירדן יש יכולות אדירות והוא חייב לכבוש יותר". סילבס נשאל על מעמדו: "רחשים זה רק מסביב, ככה זה תמיד. אני כאן להילחם"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים פיגרה העונה בשמונה משחקי ליגה ובכולם הפסידה. הערב (שני), במפגש שנעל את הסיבוב הראשון בליגת העל, הצהובים-שחורים שוב נקלעו לפיגור ביתי, הפעם מול בני סכנין אחרי שגיא מלמד כבש בחלוף 25 דקות, אבל מחצית שנייה מרשימה מצד המארחת, אולי המחצית הטובה ביותר של בית"ר ירושלים העונה, הסתיימה במהפך ובניצחון 1:2 הודות לצמד בישולים של ירדן שועה לדנילו אספרייה.

בסיום אמר המאמן המאושר יוסי אבוקסיס: "היו פה שתי מחציות. הראשונה שוויונית, אולי עם יתרון קל של סכנין, והשנייה אדירה שלנו. שלטנו והגענו למצבים רבים מול קבוצה טובה מאוד. בר כהן נכנס מצוין וגם אוראל דגני שעבר לקישור נתן לנו הרבה אופציות פתאום. זה תמיד ישב לנו בראש שאפשר לעשות את זה, הוא לחץ ודחף מצוין. כל השלישייה הקדמית שלנו הייתה מצוינת במחצית השנייה. ניצחנו, נהנה ונמשיך קדימה. לירדן יש יכולות אדירות, אני שמח שהוא הביא את זה עם שני כדורים אדירים. אנחנו מצפים ממנו לדברים האלה והוא חייב גם לכבוש יותר. היום השינויים הצליחו".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
יש לו סי/דני מרון

אבוקסיס סיכם את הסיבוב הראשון: "אני תמיד עם פרופורציות, יש הרבה דברים לתקן. במשחקים הכי טובים שלנו העונה, נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב, הפסדנו בגלל טעויות בהגנה. היום היינו יותר מרוכזים וניצחנו. אני מרוצה מהניצחון, אבל הראש כבר במשחק שאחרי הפגרה. יש לנו עבודה קשה, נצטרך לחזור חדים, כמו שסיימנו את המחצית השנייה היום".

כובש הצמד דנילו אספרייה הוסיף: "אני שמח מאוד, היה משחק קשה וכולנו שיחקנו טוב. במחצית השנייה העלינו את הרמה ועשינו עבודה טובה מאוד. אני שמח על שני השערים שלי. ירדן שחקן מוכשר ואני שמח שיש מישהו כמוהו לידי, הוא עושה דברים טובים עבור הקבוצה. אני מקווה שנמשיך ככה. הסיבוב הראשון היה קשה, איבדנו הרבה נקודות, ננסה להשתפר בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיים סילבס, מאמן בני סכנין. דני מרון
"זה לא סוף העולם". סילבס/דני מרון

המאמן המנוצח חיים סילבס, שסופר כבר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, הודה: "עלינו למחצית השנייה בהרגשה כזו שצריך להזיז את הזמן, לצערי הרב. זה לא מה שרציתי. אם היינו טיפה יותר מעזים, גם היינו עושים את השני. בית"ר הימרה בכל הכוח והיינו צריכים לדעת להתמודד עם המומנטום שלהם. הגולים הגיעו דווקא בדקות שהמומנטום נרגע, בגלל חוסר תשומת לב בהגנה שלנו לשחקן שהתכוננו אליו. חבל, אני מאוד מאוכזב. בכדורגל הביטחון עולה מדרגה-מדרגה, אבל יורד במעלית. הביטחון שלנו ירד אחרי ההפסדים ונורא רצינו שיגיע הניצחון שיוציא אותנו. יכול להיות שהייתי צריך לתת יותר עזרה מהספסל לקבוצה, אני עוד צריך לנתח את זה. הגענו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק, 0:2 היה גומר את זה. יש תקופות כאלה שאתה משלם על כל טעות, אנחנו יוצאים לפגרה בהרגשה רעה מאוד".

על מעמדו הוסיף: "רחשים זה רק מסביב, ככה זה תמיד. הקשר שלי הוא תמיד ישיר, אמיתי. זה או קורה או לא קורה. אנחנו עדיין במקום השביעי, זה לא סוף העולם. בנינו קבוצה טובה שערכה כמו שצריך לעונה. פתחנו נהדר, נקלענו לאיזושהי סיטואציה ודברים הולכים קשה כרגע. אני מאוד מאמין בקבוצה, יש תקופות כאלה. מבחינתי, אני תמיד כאן להילחם ולהיות מקצוען עד הסוף. האחריות שלי בניצחונות וגם בהפסדים, זה לא חשוב".

החלוץ גיא מלמד הוסיף לדברי מאמנו: "זה מאוד מתסכל. יש עכשיו פגרה ארוכה ולא נעים לצאת בתחושה כזו, אז אנחנו מאוד מאוכזבים ומה שנשאר לנו לעשות זה להתאמן, לחכות שהליגה תחזור וגם לחזור לעצמנו כי יש כאן קבוצה טובה. אם הפגרה באה בזמן? מצד אחד הפסדנו וזה לא נעים, מצד שני תהיה לנו תקופה להתאושש ולחזור למסלול כי פתחנו טוב את העונה. נעשה מחנה אימונים ונחזור לעצמנו, בתקווה לפתוח כמו שפתחנו את הליגה".

כיצד השחקנים מגיבים לרצף המשחקים ללא ניצחון: "יש לחץ ואני לא חושב שצריך להתכחש לזה או להדחיק את זה, אבל יש כאן שחקנים מנוסים ובכירים ויש לנו את חיים שיודע להוציא אותנו ממצבים לא נעימים. אנחנו מאוחדים ובטוחים שיודעים כיצד להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully