וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטלניות, המשתפרת ואלה שמדדות מאחור: מספרי הסיבוב בליגת העל

מכבי חיפה מושלמת בבית, באר שבע מושלמת בחוץ, הפועל ירושלים יותר מהכפילה את סך נקודותיה ומה עובר על קרית שמונה והפועל חיפה? נתוני הסיבוב הראשון, כולל רב-בריח דניאל פרץ, סופר-סאב חטואל ומר דאבל-דאבל אצילי

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

* מכבי חיפה סיימה את הסיבוב הראשון עם 33 נקודות - ארבע יותר מאשר צברה בתום הסיבוב בעונה שעברה (אז הייתה במקום השני). מדובר ב-84 אחוזי הצלחה, בדיוק כפי שעשתה מכבי תל אביב בעונות 2018/19 ו-2019/20 (רק ללא הפסד).

* הקבוצה המשתפרת היא הפועל ירושלים, שבעונה שעברה הייתה מתחת לקו האדום עם 11 נקודות (ושבעה שערים בלבד) אחרי הסיבוב הראשון, ואילו העונה ניצבת במקום הרביעי עם 23 נקודות ו-20 שערי זכות.

* עירוני קרית שמונה היא היחידה עם פחות מ-10 נקודות, כשהיא ללא ניצחון מאז מחזור הפתיחה. זו גם הקבוצה היחידה ללא ניצחון ביתי העונה.

* לעומתה, הפועל חיפה היא היחידה שעדיין לא השיגה ניצחון חוץ. בנוסף, לאדומים מהכרמל יש את ההתקפה הגרועה בליגה: תשעה שערים בלבד. כל האחרות חצו את רף 10 השערים.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
יותר נקודות ומאזן ביתי מושלם. שחקני מכבי חיפה/דני מרון

* מכבי חיפה היא היחידה עם מאזן ביתי מושלם בתום הסיבוב (שישה ניצחונות בשישה משחקים) אבל מכבי תל אביב צברה נקודה אחת יותר (כי אירחה יותר) וספגה רק שני שערים בבלומפילד.

* האלופה היא גם היחידה שעדיין לא סיימה העונה בתיקו. במאזנה 11 ניצחונות ושני הפסדים.

* הפועל באר שבע היא קבוצת החוץ המושלמת היחידה, עם 18 נקודות ולא פחות מ-19 שערים בשישה משחקים. בבית, לעומת זאת, כבשה רק 11 שערים בשבעה משחקים.

* הפועל באר שבע היא גם היחידה שכבשה בכל אחד מ-13 מחזורי הליגה עד כה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. דני מרון
המחליף הכי יעיל. רותם חטואל/דני מרון

* עומר אצילי, שהיה מלך השערים (20) והבישולים (10) של ליגת העל בעונה שעברה, שוב מוביל בשתי הקטגוריות ומתקרב לעוד דאבל-דאבל. אחרי סיבוב אחד יש לו כבר תשעה שערים ושבעה בישולים, כך שהוא מעורב ישירות ב-16 מ-29 שערי הליגה של מכבי חיפה (55 אחוזים).

* רותם חטואל הוא הסופר-סאב של הליגה עד כה, עם חמישה שערים כמחליף (מתוך שמונה שהבקיע בסיבוב הראשון). הפועל באר שבע מובילה בקטגוריה הזו עם 12 שערים תוצרת המחליפים.

* הגול הכי מאוחר של העונה, תוצרת ג'ורג'ה יובאנוביץ' בשבת, הציב את מכבי תל אביב כמלכת השערים ברבע השעה האחרונה עם 11 כאלה - אחד יותר ממכבי חיפה.

* מכבי בני ריינה והפועל חיפה הן שתי הקבוצות היחידות שלא מצאו את הרשת ב-15 הדקות הראשונות. אצל החיפאים המצב עגום יותר, כשעד כה הם כבשו רק שלושה שערים במחצית הראשונה - פחות מכל קבוצה אחרת.

השופט אביעד שילוח שולף כרטיס אדום לשחקן הפועל חיפה, תמיר גלזר. מאור אלקסלסי
היחיד עם שני אדומים העונה. תמיר גלזר/מאור אלקסלסי

* בני סכנין נותרה הקבוצה היחידה ללא שער מהנקודה הלבנה העונה. את הפנדל הבודד שקיבלה בסיבוב הראשון, ניקולאו קרדוסו החטיא (וגיא מלמד כבש מהריבאונד). מובילת ההחמצות מהנקודה הלבנה היא בני ריינה. שלושה בועטים שונים שלה החטיאו פנדלים, עד שגיא חדידה עשה לזה סוף בפנדל הרביעי שנשרק לזכותה העונה.

* תמיר גלזר הוא היחיד שהורחק פעמיים במהלך הסיבוב הראשון ובעזרתו הפועל חיפה מובילה בקטגוריה עם חמישה אדומים.

* שתי הקבוצות שעדיין לא ראו כרטיס אדום במסגרת הליגה הן שתי אדומות: הפועל תל אביב והפועל ירושלים.

* רק שלושה שחקני שדה לא החמיצו דקת משחק בסיבוב הראשון, ושלושתם בלמים: עידו לוי וג'ונתן סיסה מהפועל חדרה ולוקאס שפנלדהופר מבני ריינה.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב עם השוער דניאל פרץ. דני מרון
הכי מעט ספיגות, הכי הרבה שערים נקיים. דניאל פרץ/דני מרון

* מכבי חיפה ביצעה שלושה מהפכים העונה וצברה תשע נקודות ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת. אחריה נמצאות הפועל באר שבע עם שמונה נקודות ובני ריינה עם שבע.

* לעומתה, שלוש קבוצות לא השיגו אפילו נקודה לאחר שנקלעו לפיגור: מכבי נתניה (6), מ.ס. אשדוד (4) וגם מכבי תל אביב (2). בית"ר ירושלים נחלצה מכך הערב בעזרת מהפך ראשון העונה, אחרי שמונה פעמים שהפסידה ממצבי פיגור.

* דניאל פרץ שמר על שער נקי בתשעה מ-13 משחקיו העונה וספג פחות מכל שוער אחר בליגה - שש פעמים בלבד.

* בצד השני, אריק ינקו (בני ריינה) הוא השוער שביצע הכי הרבה טעויות שהובילה לספיגה. יש לו חמש כאלה והוא מקדים בטעות אחת את סטפן מרינוביץ' (הפועל תל אביב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully