וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן עבר ירה למוות בשלושה שחקני פוטבול באוניברסיטת וירג'יניה

כריס ג'ונס, סטודנט וחלק מסגל הקבוצה לשעבר, נעצר בחשד כי רצח ופצע שניים נוספים באירוע הירי שאירע בשארלוטסוויל: "מרוסקים שהאלימות הזו הגיעה גם אלינו"

סיכום אירועי היום בספורט, 14.11/ספורט1

באירוע ירי שהתרחש אתמול (ראשון) בלילה בשארלוטסוויל, נורו למוות שלושה שחקני פוטבול מהקבוצה של אוניברסיטת וירג'יניה ושני אנשים נוספים נפצעו. על פי דיווחים בארצות הברית, סטודנט חמוש פתח באש באחד הבניינים באוניברסיטה, נמלט מהמקום, אך המשטרה הצליחה לעצור אותו כחשוד העיקרי בטבח הנורא.

על פי החשד, היורה הוא שחקן אוניברסיטת וירג'יניה לשעבר, כריסטופר דרנל ג'ונס ג'וניור, אשר רצח שלושה משחקני הקבוצה הנוכחית - דווין צ'נדלר, לאבל דייויס ג'וניור ודשון פרי. שני שחקנים נוספים נפצעו מהירי, כאשר אחד מהם נמצא במצב קריטי בעוד מצבו של השני יציב. בעת אירוע הירי, ומבלי שידוע האם החשוד ברצח נמלט מהזירה, המשטרה והנהלת האוניברסיטה קראה ל-4000 הסטודנטים שנכחו בקמפוס באותו זמן, להתבצר בכיתות ובכל הבניינים עד שהאירוע יסתיים.

"לבי נשבר לדיווחים על שלושת הנרצחים באירוע הירי, בנוסף לשני הפצועים שמקבלים ברגעים אלה טיפול רפואי", אמר נשיא האוניברסיטה, ג'ים ראיין, "אנחנו נמצאים בקשר עם משפחות הקורבנות וברגע שיהיה פרטים נוספים נעדכן. אני מרוסק מהמחשבה שהאלימות הקשה הזו הגיעה גם לכותלי אוניברסיטת וירג'יניה".

שלושת הנרצחים באירוע הירי

היורה, כריס ג'ונס, הוא סטודנט פעיל באוניברסיטה, אך לא חלק מסגל קבוצת הפוטבול כיום, כאשר הופעתו האחרונה בקבאלירס של וירג'יניה הייתה ב-2018.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully