וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הכי הגיוני עבורו": ארלינג הולאנד בדרך לליגה השביעית?

כוכב מנצ'סטר סיטי יהיה אחד השחקנים הבודדים בקבוצה שלא ישתתף במונדיאל בקטאר, לאשטון יונייטד, גם היא מהעיר מנצ'סטר, יש רעיון שישרת את כל הצדדים

תקציר ניצחונה המפתיע של ברנטפורד 1:2 על מנצ'סטר סיטי/פלייר

מנצ'סטר סיטי יצאה לפגרת המונדיאל עם הפסד סנסציוני לברנטפורד, במשחק בו 10 מתוך 11 השחקנים שעלו בהרכב של פפ גווארדיולה כבר עזבו את העיר כדי להצטרף לנבחרותיהם שמתכוננות למונדיאל בקטאר שייצא לדרך בעוד שישה ימים בדיוק.

למרבה ההפתעה, היחיד מביניהם שלא ישתתף בגביע העולמי הוא דווקא ארלינג הולאנד, אולי הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה שבחודשיו הראשונים בממלכה שובר את כל השיאים בזכות 18 שערי פרמיירליג ב-13 משחקים ו-23 כיבושים בסך הכל בכל המסגרות, ממוצע של יותר משער למשחק.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. רויטרס
בדרך ליעד חדש ומאוד מפתיע? ארלינג הולאנד/רויטרס

פפ גווארדיולה התבדח בסוף השבוע שבמשחק גביע הליגה נגד ליברפול, שצפוי להתקיים ב-20 בדצמבר, יומיים לאחר גמר המונדיאל, הוא יציב את עצמו בקישור ובוודאי יורגן קלופ יעלה את עצמו בהרכב המייטי רדס בתור מגן שמאלי בשל המחסור הצפוי לשניים בשחקנים, כי מרבית הסגל של שניהם יהיה במונדיאל ויזדקק למנוחה גם אם נבחרתם תודח לפני הגמר, אבל האם גם ארלינג הולאנד לא יעמוד לרשות הסיטיזנס?

בזמן שהליגות המקצועניות ברחבי העולם יוצאות לפגרת מונדיאל, הליגות החובבניות נמשכות כרגיל. לכן, אשטון יונייטד, קבוצה ממנצ'סטר שמשחקת בליגה השביעית בטיבה באנגליה, גם שם היא מתקשה ומדשדשת במרכז טבלת המחוז הצפוני, החליטה לעשות מעשה.

"זה הכי הגיוני שיש שאנחנו ננסה לצרף ממנצ'סטר סיטי את ארלינג הולאנד בהשאלה לתקופת המונדיאל", אמר המאמן מייקל קלג, "מנצ'סטר סיטי לא משחקת כרגע ואנחנו רוצים לעזור לה לשמור על ארלינג הולאנד כשיר. זה הרבה יותר הגיוני שהוא יצטרף אלינו מאשר שישחק גולף".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אשטון יונייטד מאשרת שהוגשה הצעה רשמית

באשטון יונייטד אישרו שהגישה הצעה רשמית למנצ'סטר סיטי לצרף את החלוץ הנורבגי בהשאלה ל-28 ימים, אך הסיטיזנס טרם השיבו. האם נזכה לשמוע את תגובתו של ארלינג הולאנד להצעה? אנחנו ממתינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully