וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ ניצח את ציציפאס, רובלב הפתיע את מדבדב

הסרבי השלים 4:6, 6:7 (4) על היווני, תשעה ימים אחרי שנפגשו בפריז. הטניסאי המדורג 7 בסבב גבר על חברו הרוסי ופיינליסט הטורניר בעונה שעברה (7) 7:6, 3:6, 6:7 (7), במשחק הפתיחה של הבית האדום

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' נגד סטפנוס ציציפאס בטורניר גמר הסבב/ספורט1

טורניר גמר סבב ה-ATP בטורינו המשיך היום (שני), עם שני המשחקים בבית האדום. במשחק המוקדם כשאנדריי רובלב ניצח את דניל מדבדב בפעם השנייה במפגשים ביניהם אי פעם. בהמשך, נובאק דג'וקוביץ' גבר על סטפנוס ציציפאס בשתי מערכות.

נובאק דג'וקוביץ', שחקן טניס. רויטרס
פתח ברגל ימין. דג'וקוביץ'/רויטרס

סטפנוס ציציפאס - נובאק דג'וקוביץ' 6:4, (4)7:6

תשעה ימים אחרי חצי הגמר הנהדר ביניהם בטורניר המאסטרס בפריז, היווני והסרבי נפגשו פעם נוספת במשחק השני של הבית האדום. עם רצף של שבעה ניצחונות על ציציפאס, דג'וקוביץ' רצה לרשום אחד נוסף מול השחקן שרשם הכי הרבה ניצחונות העונה בסבב (60) ולא ניצח את אלוף ווימבלדון מאז 2019.

כבר בהגשה הראשונה של היווני הוא נשבר ונתן לדג'וקוביץ' את ההזדמנות לנצל ולשבור בדרך לניצחון 4:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה כל אחד מהשחקנים שמר על ההגשות שלו, והשניים הגיעו לשובר שיוויון בו הסרבי ניצח 4:7 ורשם ניצחון ראשון במסגרת טורניר סיום העונה בבית האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אנדריי רובלב טניס. רויטרס
ניצחון חשוב בדרבי הרוסי. רובלב/רויטרס

צפו בניצחון המפתיע של רובלב על מדבדב

תקציר: אנדריי רובלב הפתיע את דניל מדבדב בטורניר גמר הסבב בטורינו/ספורט1

דניל מדבדב (5, רוסיה) - אנדריי רובלב (7, רוסיה) 6:7(7), 6:3, (7)7:6

שני הטניסאים הרוסים משתתפים בטורניר הגמר של הסבב לפחות בשנה השלישית ברציפות, כשלמדבדב זו השנה הרביעית ברצף במעמד. המדורג 5 בסבב הגיע לגמר בשני הטורנירים האחרונים, כשבאחרון שנערך בלונדון ב-2020 הוא גם זכה.

עם ניצחון אחד בלבד מתוך שישה מפגשים עד כה בקריירה של רובלב על חברו, בחצי גמר טורניר סינסינטי לפני שנה, המדורג 7 הקשה על מדבדב, אך הפסיד בשובר שוויון 7:6 (7). במערכה השנייה רובלב התעלה על יריבו והצליח לשבור יחד עם שש שגיאות כפולות של מדבדב בדרך לניצחון 3:6 ומערכה מכרעת. המערכה השלישית הגיעה פעם נוספת לשובר שוויון, בה רובלב ניצח 6:7(7) את הזוכה מ-2020, בפעם השנייה ברציפות במפגשים ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully