וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה מתחילה: הצטרפו עכשיו לליגת החלומות של מונדיאל 2022

הטורניר היוקרתי בעולם עוד רגע כאן וליגת החלומות של ספורט 1 ו-וואלה! ספורט עולה לאוויר עם גרסה משודרגת ופרסים שווים במיוחד. התחרות האמיתית מתחילה כעת

ליגת החלומות מונדיאל. יחצ,
תהיו אתם המאמנים/יחצ

לאחר ההצלחה בליגת One Zero, משחק הפנטזי שלנו עולה שלב עם גרסה חדשה ומשודרגת למונדיאל 2022 טורניר הנבחרות הגדול בעולם יחל ב-20.11 וההתרגשות בשיאה.

אנחנו תמיד עובדים קשה כדי לשדרג את חוויית המשתמש שלכם, אך הפעם לקחנו את זה שלב אחד קדימה. אין משחק יותר ממכר מפנטזי, אך שמדובר בנבחרות הטובות באירופה עם השחקנים הטובים בעולם, הוא אפילו ממכר יותר. תתכוננו לחודש של חגיגת כדורגל בו כל אחד מכם יכול להפוך למאמן.

אז מהי ליגת החלומות של מונדיאל 2022?

דמיינו את עצמכם מאמנים את קיליאן אמבפה בין משחק למשחק, מחתימים את כריסטיאנו רונאלדו מסי, מתלבטים בין ניימאר לויניסיוס, כל זאת ועוד יחכה לכם בליגת החלומות של ספורט 1 ו-וואלה ספורט.

אתם בוחרים מי יפתח בהרכב, מי בספסל, מי בחוץ ומי מאומן. הצלחת הנבחרת שלכם תלויה בהחלטות שלכם בזמן אמת ובידע שלכם בכדורגל. הכול על הכתפיים שלכם.

אז מה יהיה אצלנו בטורניר המונדיאל?

  • פיצ'ר אימונים מיוחד - אימון שחקנים במהלך השבוע עד לכדי צבירת נקודות בונוס מקסימליות על כל פעולות שלהם במציאות. עקב לו"ז המשחקים הצפוף בזמן כל כך קצר אתם יכולים לבחור מספר שחקנים שיהיו מאומנים בצורה הכי טובה, בשונה משאר העונה שבה הייתם צריכים לאמן את השחקנים בכל פעם מחדש כדי שיצברו עוד נקודות. אל תשכחו לאמן את הכוכבים שלכם!
  • חילוף לייב: פיצ'ר בו אתם יכולים להחליף שחקן שנמצא בנבחרת שלכם ולא פותח בהרכב נבחרתו בחילוף לייב לאחר שחלון ההעברות נסגר. תהיו חדים.
  • אזור לייב: תתרגלו לראות הכל בזמן אמת! שערים, בישולים, חילופים, כרטיסים צהובים ואדומים, דיונים על המשחק - הכל באזור לייב חדש. אתם תהיו הראשונים לדעת מה קורה.
  • אזור הניחושים: תוכלו לנחש את תוצאות המשחקים בין הנבחרות ולזכות בטוקנים במשחק. אל תדלגו על הניחושים, זה טוקנים על הרצפה.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, ליסנדרו מרטינס. Buda Mendes, GettyImages
האם שווה ללכת על שחקני נבחרת ארגנטינה?/GettyImages, Buda Mendes

בנוסף, תוכלו להצטרף לשלל ליגות במקביל ולנסות את מזלכם בזירות שונות, לפתוח ליגת חברים בה תוכלו להוכיח לחבר'ה שאתם הכי טובים, להצטרף לליגות ציבוריות אליהן תצטרפו אוטומטית, להצטרף לליגות אוהדים אחרות, להצטרף לקהילות אוהדים ספציפיות אשר תהיה להן ליגה במשחק ולשחק על כמה חתונות. אתם יכולים להיות חלשים בליגה אחת, אבל לככב בליגה אחרת.

ליגת החלומות של מונדיאל 2022 מאפשרת לכם להגשים את החלום הכי גדול שלכם ולאמן נבחרת כדורגל שאתם בניתם מאפס. אל תבזבזו זמן, כל דקה היא קריטית! אתם צריכים לבנות את הסגל המושלם ביותר בטורניר. זה הזמן להוכיח כמה אתם גאוני כדורגל.

כמו תמיד, גם הפעם ליגת החלומות של ספורט 1 ו-וואלה ספורט מחלקת לכם פרסים שווים במיוחד. הפרסים יתפרסמו באתר בהמשך. שווה לעקוב. להצטרפות לחצו כאן.

כמו תמיד, גם הפעם ליגת החלומות של וואלה! ספורט וספורט1 מחלקת לכם פרסים שווים במיוחד. אז... רוצים לזכות במסך טלוויזיה 65" ובעוד מגוון פרסים? היכנסו עכשיו לליגת החלומות - מונדיאל 2022, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק!

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully