וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרה על התואר: נבחרת ספורט1 זכתה שוב בטורניר התקשורת בקט-רגל

שידור חוזר של הגמר מהשנה שעברה הפגיש לקרב מותח ב"שלמה ביטוח" את הנבחרות של ספורט1 וגל"צ שנגרר להארכה לאחר 1:1 בתום המועד החוקי. בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה גברה ספורט1 0:2 ושמרה על התואר

נבחרת ספורט1. יחצ,
נבחרת ספורט1/יחצ

הפעם זה הלך קשה יותר אבל בתום טורניר הקט-רגל של כלי התקשורת שהתקיים היום (ב') באיצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח-תקווה, נבחרתה של ספורט1 הצליחה לשמור על התואר מהשנה שעברה. הטורניר נערך ביוזמת החברה לפיתוח פתח-תקווה, חברת שלמה ביטוח ומשרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה פאר לוין.

על המגרש עלו 10 נבחרות: ערוץ ספורט1, וואלה!, מעריב, חדשות 12, רשת 13, כאן 11, ערוץ 14, ישראל היום, גלי צה"ל והארץ-דה מרקר. הנבחרות הוגרלו לשני בתים, כששתי הנבחרות שסיימו בשני המקומות הראשונים העפילו לחצאי הגמר.

בין משחקי שלב הבתים לחצאי הגמר, התקיים טורניר הפנדלים המסורתי, שנערך השנה לזכרו של רון כהן ז"ל - שהיה תחקירן וותיק שעבד במערכות התקשורת הגדולות בישראל ונפטר לפני שלושה שבועות בגיל 47 ממחלת הסרטן. אחיו, דור כהן, כתב חדשות 13, נשא דברים לזכרו לפני טורניר הפנדלים. במהלך המשחקים בטורניר לאחר שכבש שער, הקדיש את הרגע לזכרו של אחיו ועל כל חולצות המשחק של רשת 13 התנוסס הכיתוב 'לזכרו של רון כהן'. בטורניר הפנדלים עצמו, ניצח חבר המערכת של "אולפן שישי" מ"חדשות 12", הדי זעירא.

דור כהן. דני רופ,
דור כהן עם החולצה המנציחה את אחיו/דני רופ

חצאי הגמר הפגישו את הנבחרות של גל"צ מול ערוץ 14 וספורט1 מול כאן11. למרות הופעה טובה ומפתיעה בשלב הבתים, הנבחרת של ערוץ 14 הובסה 4:0 על ידי הנבחרת החזקה של גל"צ. הנבחרת המצוינת של "כאן 11" הצליחה למתוח עד לשניה האחרונה את ספורט1 כאשר המשחק הסתיים לבסוף בתוצאה 2:3 וקבע גמר נוסף בין ספורט1 לגל"צ.

נבחרתה של גל"צ בהובלת הרס"ר והמאמן חיים פלאח כבר הובילה 0:1 והייתה קרובה לזכיה לאחר שספורט1 של המאמן אור סוכריאנו החמיצה כדור עונשין מהנקודה הלבנה. למרות זאת, דקותיים לפני סיום המשחק הובקע שער השיוויון. גם בתום הארכה התוצאה נותרה זהה והקבוצות הלכו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה אותם השכילה לנצח ספורט1 בתוצאה 0:2 ושמרה על הגביע שנה שנייה ברציפות.

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת: "החברה לפיתוח פ"ת בשיתוף חברת שלמה ביטוח שמחות לארח זו השנה השניה את טורניר הקט רגל של כלי התקשורת ולהופכו למסורת. אני מברך את נבחרת ספורט 1 על זכייתה בגביע. נמשיך להשקיע באצטדיון וסביבתו למען תושבי פ"ת ואוהדי הכדורגל בישראל. בימים הקרובים נארח לראשונה את משחקיה של הנבחרת הבוגרת של ישראל. הציבור מוזמן!".

נבחרת וואלה! ספורט לא העפילה לשלבי הגמר. בישיבת הנהלה מורחבת לאחר הטורניר הוחלט שכל השחקנים יפוטרו.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully