וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: יאניס אנטטוקומפו בשירות סטארט-אפ ישראלי

אנטידוט, יחד עם הפרזנטור של החברה ואחד ממשקיעיה שחקן ה-NBA יאניס אנטטוקומפו, הודיעו כי תושבי פלורידה יוכלו ליהנות משירותי החברה בחינם בימים הקרובים. הישגים היסטוריים לנציגים הישראלים באליפות העולם בסמבו, מרכז גלישה חדש נחנך בתל אביב

יאניס אנטטוקומפו. יחצ,
יאניס אנטטקומפו/יחצ

הסטארטאפ הישראלי אנטידוט (Antidote), המספק טיפולים רפואיים מרחוק (telehealth) במודל קופת חולים מבוססת בינה מלאכותית לאוכלוסיית מעמד הביניים בארה"ב, התגייס לסייע לתושבי פלורידה בהתמודדות עם ההוריקן ניקול.

אנטידוט, יחד עם הפרזנטור של החברה ואחד ממשקיעיה שחקן ה-NBA יאניס אנטטוקומפו, הודיעו כי תושבי פלורידה יוכלו ליהנות משירותי החברה בחינם בימים הקרובים. מיד לאחר ההודעה, אותה הוציא יאניס בעמודים שלו ברשתות החברתיות, החברה ראתה זינוק בביקוש לשירותיה בפלורידה, עם עלייה של 23% בפניות למיון, זינוק של 40% בשיעור פניות נשים ו-20% עלייה גם בשיעור הפניות לטיפולים נפשיים.

כוכב הכדורסל היווני, שנחשב בעיני רבים לטוב בעולם, חבר לאנטידוט על רקע האידיאולוגיה של החברה להנגיש שירותים רפואיים לכל אדם, וההתרחשות האחרונה בפלורידה היא ביטוי מובהק ליישום האידיאולוגיה הזו באופן משותף.

אליפות העולם בסמבו. יחצ,
כבוד למשלחת הישראלית/יחצ

הישגים היסטוריים לנציגים הישראלים באליפות העולם בסמבו 2022. האליפות שהסתיימה אמש, התקיימה בעיר בישקק, קירגיסטן ובה לקחו חלק כ-380 ספורטאים, שייצגו נבחרות מ- 52 מדינות מ -5 יבשות.

המשלחת הישראלית הורכבה מ -2 נציגים ב'קומבט סמבו' ו- 2 נציגים ב'סמבו ספורטיבי', את הנבחרת הישראלית מדריכים המאמנים הלאומיים, מוסין פבל ושי גייזינגר. ארצ'י וולפמן, מעוצמה ראשון לציון,
30, עד 98 ק"ג) קטף את מדליית הכסף בקטגוריית ה'קומבט' סמבו. וולפמן עלה לגמר, שם נכנע ליריב רוסי. לגמר התחרות הגיע וולפמן פצוע, לאחר ששבר את אפו בקרב עיקש בחצי הגמר, מה שלא מנע ממנו להתחרות בכבוד גם בגמר.

ההישג הגדול ביותר הגיע מכיוונו של טריאל אבסוב, מעוצמה ראשון לציון, (26, עד 71 ק"ג) שהרשים מאוד באליפות, זכה במדליית הזהב והוכתר לאלוף העולם בקטגוריית ה'קומבט סמבו', לאחר גמר שניצח בגמר יריב מקזחסטן. יוסף סימין, מועצמה ראשון לציון (21, עד 98 ק"ג) 'סמבו ספורטיבי', הצליח לזכות במדליית הארד. סימין הינו עולה חדש מרוסיה, כאשר עלה לארץ לפני מספר חודשים בלבד, וכעת מייצג את ישראל. בקרב על מדליית הארד, ניצח סימין יריב מקזחסטן. מתן איגלציקי, מהפועל בת -ים (23, 71 ק"ג) שמתחרה בקטגוריית ה'קומבט סמבו', סיים את התחרות לאחר הפסד בסיבוב הראשון והפסד נוסף בבית הניחומים.

המאמן הלאומי פבל מוסין, היה נרגש בסיום האליפות ומסר: "לאחר הצלחה גדולה של נבחרת נערים ונוער בארמניה בחודש אוקטובר שחזרו עם הישג היסטורי - 7 מדליות, נבחרת ישראל בוגרים מסיימת עם מדליות זהב, כסף וארד. זו מדליית הזהב הראשונה בהיסטוריה במסגרת אליפות העולם, כאשר האיגוד הישראלי קיים מאז 1976, מדובר בהישגים היסטוריים. הענף נמצא בעלייה מתמדת ומתפתח בארץ בצעדי ענק. אנו מודים לכל הגורמים התומכים ובמיוחד להתאחדות הענפים שאינם אולימפיים, התאחדות אילת על תמיכתם ואמונם בנו".

טריאל אבסוב, אלוף העולם הטרי, מסר: "סבתא שלי נפטרה לפני שנה והבטחתי לה שאהיה אלוף עולם. חשבתי רק על זה כל התחרות - ואני סוף סוף אלוף העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אשלי בונד. אשלי ניוהוף,
אשלי בונד/אשלי ניוהוף

הישג נהדר לרוכבת הסוסים הישראלית אשלי בונד, שניצחה הלילה (בין ראשון לשני) את תחרות הגראנד פרי 5 כוכבים בקפיצות הראווה, שהתקיימה במונטריי שבמקסיקו.

בונד בת ה-36, ששיתפה פעולה יחד עם הסוס דונטלו, הצליחה להשיג בשלב המוקדמות תוצאה של 78.77 שניות, ללא הפלות, בדומה לרוכב האירי דארה קני, מה שהוביל לסיבוב מכריע בין השניים, על מנת לקבוע מי יהיה המנצח של התחרות.

בג'אמפ אוף, בונד עלתה ראשונה למסלול וביצעה אותו מהר בזמן של 37.27 שניות, כשגם הפעם עברה אותו בשלום עם אפס הפלות. קני לעומת זאת, גרם להפלה ראשונה וחצה את המסלול לאחר 41.99 שניות והישראלית הייתה יכולה להתחיל לחגוג.

בונד סיפרה בסיום: "אני גאה מאוד בצוות שלי ובסוס שלי. זה היה עבורי רגע קסום לשמוע את התקווה מתנגנת. בג'אמפ אוף, דוני (דונטלו) ידע שהזמן המכריע כאן ונתן את המקסימום שלו, יותר ממה שנתן בסיבוב הראשון. אני מצפה למוקדמות המשחקים האולימפיים בפראג, אני מאמינה שיש לנו סיכוי מעולה לייצג את ישראל באולימפיאדת פריז 2024. הקדשתי את הזכייה הזו לאמא שלי. היא עובדת קשה, אבל החיים קשים. אתה צריך לשמור על האמונה ולהוריד את הראש ולעבוד".

אורי חכם מנכ"ל ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה: "אשלי הביאה הלילה כבוד גדול למדינת ישראל, היא רוכבת בחסד, אחת הטובות בענף ואני צופה עבורה הצלחות גדולות גם בעתיד."

עמותת הגל שלי. גיא יחיאלי,
הטקס במעמד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי/גיא יחיאלי

באירוע חגיגי במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי , נחנך מרכז החינוך והגלישה של עמותת 'הגל שלי', שהוקם באמצעות קרן תל אביב ועיריית תל אביב-יפו, ומקדם נוער בסיכון על ידי בניית מקום קבע בו יוכלו לקבל תמיכה, כלים להתמודדות ומיומנויות לחיים. המרכז החדש נפתח ברחוב נחום גולדמן 6 א', תל אביב, הוקם במבנה לשימור בן 120-150 שנה הנמצא בכניסה לעיר יפו (בסמוך לכיכר השעון). המבנה משקיף לחוף הים והנו נקודת גישה אופטימלית לאזור מותאם לגלישה.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב- יפו אמר: "העיר תל אביב-יפו קשובה, ודואגת יותר מכל לחוליות החלשות שבה. זוהי המשימה הלאומית שלנו ואת המשימה הזאת אנו ממלאים בגאווה ובתחושת שליחות. המרכז החדש שאנו חונכים בשיתוף עם קרן תל אביב ועמותת 'הגל שלי' ישפיע לחיוב על חייהם של נערים ונערות בסיכון, ויעניק להם ולהן הזדמנות חשובה למנף את היכולות שלהם ולקבל כלים משמעותיים להצלחה בחיים".

ירון וקסמן, מייסד ומנכ"ל עמותת הגל שלי: " אחרי 9 שנים של פעילות חינוכית בעיר תל אביב יפו, בהן הענקנו אינספור הזדמנויות לבני נוער אנחנו נכונים לעשות צעד גדול ומשמעותי נוסף. אין גאים מאיתנו לקבל את הזכות להעמיק את העשייה ולהעניק הזדמנות לבני נוער שמצפים לנו. התברכנו בשותפים מדהימים וביחד גילינו שיש בכוחנו לחלץ בני נוער מהמצבים מורכבים מאד, לחבר דרך הים והגלים ואף להצליח להפוך מחניכים שצורכים את הפעילות למדריכים שמעבירים את זה הלאה. הגל שלי זו קהילה רב תרבותית של טוב, שמפגישה בין נוער יהודי וערבי, בנות ובנים, חילונים ודתיים. כולנו גולשים עם אותן החליפות ואותם הגלשנים ולכולנו יש מקום. אנו מבינים את גודל האחריות וההזדמנות ומאושרים להמשיך לייצר גלים של טוב בחברה הישראלית".

ד"ר הלה אורן, מנכ"ל קרן תל אביב: "פעילות הגל שלי, המקדמת נוער בסיכון מכל הקהילות בעיר, מבטיחה עתיד טוב יותר עבורם, עבור תל אביב-יפו ועבור ישראל. הקמת המרכז חדש של 'הגל שלי', בשותפות אוסטרלית, אשר יאפשר לתכניות לגדול בעיר, מבטאת את ערכי קרן תל אביב, אשר מקדמת עיר פלורליסטית, הדוגלת בשוויון והזדמנות לכל, ומקדמת קהילות ואחריות הדדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully