וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון ער על השער של ערן זהבי. חילוקי דעות בנוגע לפסילתו

14.11.2022 / 12:48

אף שרבים באיגוד השופטים משוכנעים שהשער חוקי, גורמים בוועדה המקצועית מוצאים שהיה מקום לפסול את השער של ערן זהבי מול הפועל חיפה בשבת בטענה לנבדל. החלטה סופית צפויה היום

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

בוועדה המקצועית של איגוד השופטים מקיימים כבר יומיים התייעצויות, דיונים ותחקירים באשר לשער שכבש ערן זהבי בשבת במשחק של מכבי תל אביב מול הפועל חיפה (0:1). אף שמכבי תל אביב ניצחה במשחק, רוצים בוועדה המקצועית לצאת עם מסקנה בנוגע לאירוע המדובר גם כי לאחריו התבטא מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ' וסיפר במסיבת העיתונאים בתום המשחק כי חשש מהשיבוץ של איתן שמואלביץ' כשופט ואר במשחק אחרי שהאחרון הרחיק אותו במשחק מול הפועל באר שבע.

באשר לפסילת השער של זהבי, מדובר בהחלטה מאוד גבולית ומכאן שיש רבים, כולל באיגוד השופטים, שמשוכנעים שהשער היה צריך להיות מאושר ב-VAR על ידי שמואלביץ'. יחד עם זה יש גורמים בוועדה שנוטים לתמוך בהחלטה של השופט שישב מול המסך אחרי שבחנו את כל הנתונים מהמשחק.

החלטה רשמית של האיגוד תתקבל בהמשך היום ואמורה לצאת בהודעה והיא עשויה, כאמור להפתיע רבים מאחר שבתחילה היה קונצנזוס סביב הטענה כי השער היה צריך להיות מאושר.

בנוגע לדבריו של איביץ', צפויים באיגוד השופטים להוציא מכתב למכבי תל אביב ולמאמן ולדרוש התנצלות כפי שעשו במקרה ניר ברקוביץ'.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הסערה עדיין לא שככה. זהבי/דני מרון

אחרי המשחק אמר איביץ': "אתם יכולים לשאול את יואב זיו. אמרתי לו לפני המשחק שיהיו בעיות עם שופט ה-VAR". אגב, גם אחיו של ערן זהבי, אבי זהבי, צייץ אחרי הפסילה רמיזה על כך שמכבי חיפה זוכה ליחס מועדף על ידי השופטים: "שאלה, אם כובש השער היה לובש חולצה ירוקה, היה שער חוקי? חבר לידי שואל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully