וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק רצה להשכיב את הילד: על הערב בו אמביד ניצח שתי קבוצות

סנטר הסיקסרס הפגין דומיננטיות שגם מאמנו "מעולם לא ראה", הטריל את מרקאנן והאפיל על גארלנד עם מספרים מפלצתיים נגד יוטה

סיכום אירועי היום בספורט, 14.11/ספורט1

"עשינו את זה כקבוצה, אני לא העניין", ניסה ג'ואל אמביד להצטנע אחרי תצוגת שיא הקריירה שלו הלילה (בין ראשון לשני), אבל זה לא ממש - או ממש לא, ליתר דיוק - יעבוד לו הפעם. כי הסנטר של פילדלפיה היה שווה כמו קבוצה שלמה, ובתחושה אפילו כמו שתיים, כאשר הפציץ 59 נקודות, 11 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-7 חסימות והוביל את הסיקסרס ל-98:105 על יוטה ג'אז. "כשמשלבים התקפה והגנה, מעולם לא ראיתי תצוגה דומיננטית יותר", סיכם מאמנו דוק ריברס.

הקמרוני לא רק היה לשחקן הראשון מאז דמיאן לילארד בנובמבר 2019 שקולע יותר ממחצית הנקודות של קבוצתו, אלא גם סיים את המשחק עם שש נקודות יותר מהחמישייה הפותחת של יוטה. אמביד הוא השחקן הראשון שרושם לפחות 50 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חסימות במשחק אחד מאז שהחלו למדוד חסימות בעונת 1973/74, הראשון שמספק לפחות 20 נקודות וחמש חסימות ברבע אחד ב-25 העונות האחרונות, והראשון שקולע לבד יותר משתי הקבוצות שעל המגרש ברבע אחד (26 מתוך 27 של פילי, לעומת 20 של הג'אז ברבע הרביעי).

את כל זה עשה כוכב הסיקסרס יממה בלבד אחרי הופעה של 42 נקודות בניצחון על אטלנטה, כך שהוא סגר בק-טו-בק של 101 נקודות - דבר שרק ארבעה סנטרים אחרים עשו בתולדות ה-NBA. "האמת שאני אגיד לו שעשיתי קוואדרופל-דאבל של 60 נקודות", התבדח אמביד כשנשאל מה יספר לבנו הקטן ביום מן הימים על ערב השיא שלו בקריירה.

כבר ברבע הרביעי נזכר הסנטר בבנו ארתור, לטובת טראש טוק עם לאורי מרקאנן. הפיני הלך לקו בפיגור של חמש נקודות עם כ-21 שניות על שעון המשחק, ואמביד ניגש אליו כדי לבקש שלא יקלע את זריקות העונשין בשביל שהמשחק לא ייגרר להארכה, כי הוא צריך לחזור הביתה להשכיב את ארתור לישון. "סוג של שיקרתי", הודה במסיבת העיתונאים, "ארתור כבר ישן. כל יום הוא נכנס למיטה ב-19:30".

הסיקסרס סגרו עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים את השבוע בו חזר אמביד ממחלה, עם ניצחונות על פיניקס, אטלנטה ויוטה שהחזירו את פילי למאזן של 50% הצלחה, ואם מוסיפים את הפציעה שצפויה להשבית ג'יימס הארדן בחודש הקרוב, אמביד יצטרך להמשיך לגלות יכולת אדירה כדי לסחוב את הקבוצה מעיר האחווה למחוז חפצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Mitchell Leff, GettyImages
ניצח שתי קבוצות. ג'ואל אמביד/GettyImages, Mitchell Leff

את ערב השיא שלו סיים אמביד פחות משעתיים אחרי שדריוס גארלנד רשם את משחק 50 הנקודות הראשון של העונה בליגה הטובה בעולם, אז אפשר לומר שהקמרוני קלקל לרכז קליבלנד את החגיגה, אבל ההבדל הקטן-גדול הוא שהקאבלירס הפסידו 129:124 למינסוטה. גרלאנד קלע 51 (שיא קריירה כמובן), כולל 10 שלשות, וגם מסר 6 אסיסטים שלא הספיקו לקבוצתו לנצח, אבל כן הכניסו אותו לרשימה בת חמישה שחקנים בלבד שרשמו הופעה שכזו, לצד סטף קרי, לילארד, קיירי אירווינג, ג'יימס הארדן וקליי תומפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully