וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרים: דני אבדיה קלע 21 נקודות, ניצחון רביעי רצוף לוושינגטון

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 6:44

הוויזארדס גברו 92:102 על ממפיס ושיפרו את מאזנם ל-6:8. הישראלי המשיך להצטיין בהתקפה, השווה את שיא הקריירה ופספס ברבע האחרון: "אלוהים לא רצה שאשבור אותו". פורזינגיס הצטיין עם 25 מול הגריזליס החסרים

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

דני אבדיה ממשיך בכושרו המצוין, והלילה (בין ראשון לשני) הצטיין בניצחון הרביעי ברציפות של וושינגטון, 92:102 על ממפיס, כשסיים עם 21 נקודות וסייע לוווזיארדס לעלות למאזן 6:8. אחרי שהציג יכולת מאכזבת בחודש אוקטובר, עם רצף ארוך של משחקחם שבהם לא קלע מעל ל-5 נקודות, אבדיה קלע בשלושת המשחקים 12 נקודות, 13 נקודות והלילה 21, כשקבוצתו רושמת את הרצף מול שתיים מהקבוצות המובילות במערב (הגריזליס ויוטה) ומסתדרת בלי בראדלי ביל, כוכבה הפצוע.

אבדיה, שלאחרונה מוכיח שהוא יכול לתרום לא רק בצד ההגנתי, פתח את המשחק עם ביטחון מבחינה התקפית וקלע 6 נקודות כבר ב-4 הדקות הראשונות של המשחק. הוא סיים את המחצית הראשונה עם 15 נקודות, כשהוא מוסיף גם צליפות מעבר לקשת. סך הכל סיים עם 21 נקודות ב-34 דקות, עם אחוזים מצוינים: 8 מ-16 מהשדה ו-4 מ-7 מהשלוש. ברבע הרביעי לא קלע לצערו ולא הצליח לשבור את שיא הקריירה שלו בנקודות, ואף החטיא שתי זריקות עונשין. הוא הוסיף למאזנו גם 5 אסיסטים ו-2 כדורים חוזרים.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס מעל ממפיס גריזליס. GettyImages
בכושר נהדר. אבדיה/GettyImages

קריסטפס פורזינגיס המשיך גם הוא בכושרו הטוב וקלע 25 נקודות (6 מ-10 מהשלוש), קייל קוזמה קלע 9 וקלט 12 כדורים חוזרים, מונטה מוריס קלע 10 למנצחים, שעלו למקום החמישי במזרח. ממפיס מנגד שיחקה בלי שניים מכוכביה הבכירים, ג'ה מוראנט ודזמונד ביין (שקלעו ביחד 51 נקודות בניצחון הקודם של הגריזליס על וושינגטון בשבוע שעבר). דילון ברוקס קלע 19 למפסידים, וסטיבן אדאמס סיים עם דאבל דאבל של 12 ו-10 פלאס 6 אסיסטים.

אחרי משחק צמוד, וושינגטון רשמה ריצת 2:11 ברבע השלישי כדי לפתוח פער דו ספרתי, עליו הצליחה לשמור. ברבע האחרון היא שוב רשמה ריצה קטנה 4:11, בדרך לניצחון הרביעי ברציפות שלה, בלילה שבו היא קולעת 19 מ-40 מעבר לקשת.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס מעל ממפיס גריזליס. רויטרס
לא רק הגנה. אבדיה/רויטרס

"כפי שכולם יודעים, הייתי מרחק נקודה אחת משיא קריירה", אמר אבדיה בסיום, "החטאתי שתי זריקות עונשין ואמרתי למישהו מהחבר'ה שאלוהים עדיין לא רצה לתת לי את זה, זה אומר שהוא רצה שאשאר צנוע, והא רוצה שאמשיך לעבוד ואני חושב שבגלל זה לא שברתי את השיא שלי. אבל מעל לכל אני מרוצה מהניצחון, ומקווה להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully