וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע שמחה לצאת לפגרה, למרות הכושר הנהדר: "כולם זקוקים לרגיעה"

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 6:45

הקבוצה מבירת הנגב חגגה את ה-0:2 בקרית שמונה: "כולם מחכים לחופש הזה אחרי האינטנסיביות שעברנו, זה סיבוב קצת מפוספס כי בקלות יכולנו להיות עם כמות הנקודות של מכבי חיפה". אכזבה מכך שחטואל לא זומן לנבחרת: "הגיע לו"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע יוצאת הבוקר (שני) לתשעה ימי חופשה במצב רוח נהדר, וביממה הקרובה יסגרו במועדון מחנה אימונים בחו"ל. הניצחון אמש 0:2 על עירוני קרית שמונה אמנם לא הושג באמצעות כדורגל איכותי במיוחד, אבל דווקא בשל הנתון הזה, מרגישים במועדון את העוצמה של הקבוצה.

"ניצחנו קבוצה שנלחמת על חייה בבית שלה ובמגרש שגם בשנים של האליפות התקשינו בו", אמרו גורמים במועדון. למרות המומנטום המצוין, כשהיא כבר רושמת חמישה ניצחונות רצופים, לא מאוכזבים בקבוצה מהיציאה לפגרה. "כולם כבר זקוקים לרגיעה", אמרו באוטובוס של הקבוצה אמש בדרך הארוכה לבאר שבע. "כולם כבר מחכים לחופש הזה אחרי האינטנסיביות שעברנו. החוכמה תהיה לחזור מהפגרה ליכולת הזו והאתגר הוא עצום כי יחכו לנו שני מפגשים עם אשדוד בגביע המדינה ובליגה".

בכל הקשור לנתונים הסטטיסטיים, לוקחים בקבוצה כמה פרמטרים. הפועל באר שבע שהשתרכה בשלבים מסוימים אחרי מכבי חיפה ומכבי תל אביב, מסיימת את הסיבוב הראשון עם 29 נקודות, בדיוק כמו מכבי תל אביב. עם אותה כמות של שערי זכות שיש למכבי תל אביב, אבל עם פחות שערי חובה שיש למכבי חיפה. "זה סיבוב נהדר אבל עדיין קצת מפוספס כי יכולנו להיות היום בקלות עם כמות הנקודות של מכבי חיפה", אומרים בבירת הנגב. "4 נקודות איבדנו עם שתי תוצאות תיקו נגד הפועל באר שבע ונס ציונה בטרנר".

אליניב ברדה ושחקני הפועל באר שבע חוגגים. מאור אלקסלסי
אליניב ברדה ושחקני הפועל באר שבע חוגגים/מאור אלקסלסי

במועדון ישלחו היום ארבעה שחקנים לנבחרת הלאומית. רמזי ספורי ושגיב יחזקאל ברמת כשירות גבוהה. מיגל ויטור ועמרי גלזר מאוד עייפים ועם עומסים. ועם זאת קיוו בקבוצה שגם רותם חטואל יוזמן והתחושה התעצמה אחרי שהוא כבש שער נהדר אמש בנגיחה עוצמתית. "מאכזב שרותם לא בנבחרת ישראל. הגיע לו הזימון", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully