וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלל לא מרוצים מזה": גם פרננדש יוצא נגד קיום המונדיאל בקטאר

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 21:01

כוכב נבחרת פורטוגל התייחס לעובדים שקיפחו את חייהם, אריקסן הסכים וגם ג'יימי רדנאפ: "כולם יודעים שהטורניר לא היה צריך להיות שם"

תקציר: פוהלאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

שישה ימים נותרו עד שמונדיאל 2022 ייצא לדרך, והביקורות על קיום הטורניר בקטאר רק הולכות וגוברות לפני שריקת הפתיחה. אם עד כה היו אלה בעיקר מאמנים, פוליטיקאים ופרשנים שהביעו תרעומת על אלפי העובדים שמתו במהלך בניית האצטדיונים לקראת הטורניר, אמש (ראשון) הצטרף אליהם גם שחקן בכיר למדי - ברונו פרננדש.

לאחר ה-1:2 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על פולהאם, התייצב כוכב נבחרת מול המצלמות והצהיר: "אנחנו יודעים על כל מה שהיה סביב המונדיאל הזה, מה שקרה בשבועות האחרונים, בחודשים האחרונים, האנשים שמתו בבניית האצטדיונים. אנחנו כלל לא מרוצים מזה".

בנוסף להליך הבחירה בקטאר והאסונות שנרשמו בשנים האחרונות, גם מועד הגביע העולמי - בנובמבר, ולא בקיץ - מפריע לפרננדש: "כמובן שזה מוזר. זה לא בדיוק הזמן בו אתה רוצה לשחק במונדיאל. ילדים עדיין נמצאים בבית הספר, אנשים עובדים. זה לא תזמון טוב לקהל לצפות במשחקים. המונדיאל אמור להיות חגיגה עבור אוהדים ושחקנים, והיו צריכים לעשות את הכל בצורה אחרת".

שחקן נבחרת פורטוגל ברונו פרננדש. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
לא אידיאלי גם עבור הצופים. ברונו פרננדש/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP

לצדו של פרננדש עמד גם כריסטיאן אריקסן, שהוסיף: "אני מסכים עם ברונו במאה אחוז. הרבה דברים כבר נכתבו, הרבה אנשים תהו איך זה קרה ולמה האליפות הזו בקטאר. אני לא מסכים עם איך שכל זה קרה, ואנחנו מדברים כדי לנסות ולהאיר את הנושא, אבל השינוי צריך להגיע ממקום אחר".

גם פרשן סקיי ג'יימי רדנאפ התייחס לדברים: "כולנו יודעים שהטורניר הזה לא היה צריך להיות בקטאר, מישהו היה צריך לעשות משהו כשקטאר קיבלה את האירוח, אבל עכשיו זה כבר מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully