וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "אנחנו לא חדרה, רצינו ללחוץ עד הסוף ושילמנו מחיר"

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ה-5:2 שספגה קבוצתו: "ביכולת כזו חלשה בהגנה, משלמים מחיר. זו לא קבוצה כמו שאני רוצה לראות. מרינוביץ': "לוקח אחריות"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

לא כך רצתה הפועל תל אביב לסיים את הסיבוב הראשון. האדומים חטפו הערב (ראשון) 5:2 ממכבי חיפה, לאחר שספגו ארבעה שערים כבר ב-20 הדקות הראשונות. עם היציאה לפגרה, מדורגים סלובודן דראפיץ' ושחקניו במקום תשיעי בטבלה, מרחק שלוש נקודות מבית"ר ירושלים שמתחת לקו האדום (לפחות באופן זמני).

"בשלושים הדקות הראשונות רצינו לשחק כדורגל, ללחוץ את מכבי חיפה. ספגנו גולים שלא צריכים לקבל ואז היינו צריכים לרדוף או לללכת אחורה. העדפנו ללחוץ עד הסוף וזו התוצאה", סיכם סלובודן דראפיץ'.

"הייתה בעיה הגנתית ולא הצלחנו לפתור אותה בהתחלה, בגלל זה הם הובילו בקלות. נתנו להם להגיע לשער שלנו בקלות. הגענו לכמה מצבים, בחלק הדקות היינו לא רעים, אבל ביכולת כזו חלשה בהגנה משלמים מחיר. צריכים להסתכל על הדקות הטובות, והיו כאלה, ולהמשיך הלאה".

"אנחנו לא הפועל חדרה, אנחנו הפועל תל אביב, ניסינו ללחוץ ומשלמים על זה מחיר. אני יודע לקחת אחריות, ואני לוקח אחריות על המשחק הזה. ניסיתי לעשות דברים, לשחק עם אותו ההרכב כמו מול מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים, אבל מה שעבד נגד בית"ר לא עבד מול מכבי חיפה. זו לא קבוצה כמו שאני רוצה לראות. אני רוצה ללחוץ ולהניע יותר כדור, מאמין שניראה יותר טוב".

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
לחץ על מכבי חיפה, ושילם מחיר. דראפיץ'/דני מרון

השוער סטפן מרינוביץ': "20 הדקות הראשונות היו קשות, התחלנו מאוד טוב, לחצנו והיו מצבים טובים אבל אז ספגנו שער ראשון מחוסר מזל. עשינו דברים שטותיים, הם הובילו 0:3 וקשה מאוד לחזור מזה".

"לא אאשים שחקן ספציפי, זה על כל השחקנים מקדימה ומאחורה. אקח את האחריות שלי, וכך יעשו גם האחרים, ככה אני רואה את הכדורגל. זה מתסכל לספוג חמישה שערים, אקח את הרגעים החיוביים. הרבה שחקנים לא עצרו וזה מאוד חשוב אחרי שנקלעים לפיגור 3:0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully