וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "שחקנים נפלו מהרגליים ונפצעו, אבל היה חשוב להעביר מסר"

מאמן מכבי חיפה סיכם את ה-2:5 על הפועל ת"א: "לא מובן מאליו להגיע למצב הזה אחרי סיבוב". על אצילי והנבחרת: "הוא קיבל החלטה נכונה". אבו פאני על אי-הזימון: "מעולם לא התניתי שלא אגיע אם לא אפתח"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

מכבי חיפה סגרה הערב (ראשון) את הסיבוב הראשון בצורה מושלמת מבחינתה, כשהביסה את הפועל תל אביב 2:5, חגגה ניצחון שישי ברציפות והגדילה את הפער בפסגת הטבלה ממכבי תל אביב והפועל באר שבע לארבע נקודות. הירוקים, שלא ממהרים לכבוש בפתיחת משחקים, סיפקו בליץ אדיר עם ארבעה שערים בתוך 20 הדקות הראשונות, כשעל החגיגה ניצח עומר אצילי עם צמד ושני בישולים. על רקע הפרישה מנבחרת ישראל, ממשיך הכוכב הירוק את פתיחת העונה המוחצת שלו עם תשעה שערים ושישה בישולים עד כה - יותר מכל שחקן אחר בליגת העל.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
הירוקים יצאו לפגרה בסטייל. בכר/דני מרון

המאמן המנצח ברק בכר אמר בסיום: "הפגרה באה לנו בזמן, למרות הניצחון. השחקנים כבר נפלו ויש פציעות, אבל היה חשוב לנו להעביר מסר שאנחנו יכולים לסיים גם בצורה כזו. המטרה הייתה לא להעביר את המשחק ורק לנצח, אלא לנצח כמו שאנחנו יודעים וצריכים. היו לנו ארבעה ימים להתכונן ולא היו נסיעות, אז לא היו לנו תירוצים".

על השערים המהירים: "ידענו שאנחנו לא פותחים טוב משחקים והיה חשוב לנו במשחק האחרון בבית לתת את הפוש הזה".

יתרון ארבע נקודות בפסגה: "כבר לפני שלושה שבועות אמרתי שאנחנו צריכים להגיע לפגרה כשאנחנו במקום הראשון. זה היה אתגר לא פשוט, אבל עשינו אותו בצורה הכי טובה - זה לא מובן מאליו. השחקנים ינוחו כעת ואחרי זה נתראה, יש לנו כבר תוכנית מסודרת לכל שחקן. יש הרגשה כאילו הסתיימה העונה ומתחילה עונה חדשה, אי אפשר לדעת כיצד תגיע כל קבוצה, אבל הפגרה מצוינת כעת והיא תחזיר לנו את הרעב. נעשה את ההכנה הכי טובה שיש ונגיע מוכנים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
"הלך עם הלב". אצילי/דני מרון

בכר המשיך: "יש לנו אתגר גדול לקחת אליפות שלישית בעונה של ליגת האלופות. אם אנחנו מעל הליגה? לא יודע. זה לא מובן מאליו להגיע למצב כזה אחרי סיבוב. שחקנים נכנסו לנעליים של אחרים ועשו זאת בצורה טובה, אני מקווה שאחרי הפגרה רוב הפצועים יחזרו כי אנחנו צריכים את כולם. אם הסגל שווה ריענון? כל סגל שווה ריענון, צריך לעשות דברים בצורה חכמה. אם יהיו שינויים? נשב עם גל אלברמן וההנהלה ונראה, יש עוד זמן. עכשיו אפשר קצת לנוח".

על פרישת עומר אצילי מהנבחרת: "הוא לקח את ההחלטה הנכונה מבחינתו, ככה הוא הרגיש והלך עם הלב שלו. הוא התייעץ איתי, עם יענקל'ה שחר ועם ההנהלה ובסופו של דבר ההחלטה הייתה שלו עם הגב שלנו".

מה היה המשחק הכי טוב שלהם העונה: "לנצח את אולימפיאקוס בחוץ זה הישג לא פחות (מלנצח את יובנטוס בבית). היה גם ניצחון על מכבי תל אביב עם דומיננטיות גדולה, בבאר שבע בדקה ה-90 עם המון אופי. גם היום לנצח ככה ובתקופה כזו. היו לנו גם שני הפסדים מאוד כואבים שלא צפינו אותם, בסך הכל אפשר להיות מרוצים מאוד מסיבוב כזה בעומס כזה".

הארכת חוזה אפשרית: "אם יהיה משהו אז נצא בצורה מסודרת, לא אפרט. טוב לי כאן ויש הערכה הדדית ביני לבין ההנהלה, ימים יגידו".

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
"ברור שאני רוצה להיות בנבחרת". אבו פאני/דני מרון

מוחמד אבו פאני, שקם מהספסל וכבש גם הוא, הוסיף: "עשינו את המשחק קל בשבילנו, שיחקנו נגד קבוצה מאוד חזקה. השערים בהתחלה עזרו לנו מאוד לנצח. עברנו תקופה לא פשוטה מבחינת עומס המשחקים, עברנו משחקים לא פשוטים בכלל והיה חשוב לנו לסיים ולצאת לפגרה עם ניצחון ופער של ארבע נקודות מהמקום השני".

מוקדם יותר היום לא זומן הקשר לנבחרת ישראל, לכאורה משום שדרש להיות שחקן הרכב. "אין לי תשובה, צריך לשאול את המאמן, אני אף פעם לא התניתי וגם לא אתנה לאף מאמן באף מקום שאם אני לא שחקן הרכב לא אגיע", אמר אבו פאני כשנדרש לנושא. "זה מאוד פשוט. אני מקצוען ועושה מה שמבקשים ממני, אם מבקשים ממני לעלות מהספסל אני עולה מהספסל. אין לי מושג מאיפה הגיעו הפרסומים. השיחה ביני ובין אלון חזן לא צריכה לצאת לתקשורת, זה יישאר בינינו. ברור שאני רוצה להיות בנבחרת, כל שחקן רוצה להיות בנבחרת ולשחק ברמות הכי גבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully