וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "לפעמים צריך לסבול בשביל לנצח משחקים כאלה"

מאמן באר שבע הודה למרות ה-0:2 בקרית שמונה: "היכולת צריכה להיות יותר טובה". קורצקי: "עדיין לא הבנו שאסור לנו לחלק מתנות". חטואל: "הנבחרת? לא מאוכזב, אחכה לזימון בקוצר רוח"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע שמרה על מאזן מושלם במשחקי החוץ שלה בליגת העל העונה, לאחר שגברה 0:2 על עירוני קרית שמונה הערב (ראשון) ורשמה ניצחון שישי בששת המשחקים שלא קיימה באצטדיון טרנר העונה. רותם חטואל ושער עצמי של ג'וזף אמבונג סידרו לחבורה של אליניב ברדה שלוש נקודות שמשאירות אותה במרחק של ארבע ממכבי חיפה בתום הסיבוב הראשון של העונה ולפני היציאה לפגרת המונדיאל.

אליניב ברדה ושחקני הפועל באר שבע חוגגים. מאור אלקסלסי
שלוש נקודות חשובות. ברדה ושחקני באר שבע בסיום/מאור אלקסלסי

"חד משמעית היכולת צריכה להיות יותר טובה. אנחנו מכירים את המגרש הזה, ידענו שמול קבוצה שנלחמת על חייה יהיה משחק קשוח. לפעמים צריך לסבול בשביל לנצח משחקים כאלה, אני לוקח רק את שלוש הנקודות", סיכם אליניב ברדה אחרי המשחק.

השיפור בתקופה האחרונה: "עשינו התקדמות טובה בחודש וחצי האחרונים, מבחינת היכולת והאינטנסיביות וייצור המצבים. היום קצת פחות, אבל יחד עם זאת הצלחנו לסחוף את הקהל ולהחזיר אותו לטרנר וגם היום. לעשות נסיעה כזאת ביום ראשון, לא מובן מאליו וכל הכבוד להם שבאו. נצא לפגרה, ננשום ונצטרך לחזור באותו הכושר כי אף אחד לא יחכה לנו".

איך שומרים את כולם מרוצים בסגל העמוק: "יש דינמיקה בקבוצה. גם היום שחקנים יוצאים מן הכלל התחילו בספסל, בסוף יש מקום רק ל-11 ואנחנו מנסים לבצע את הרוטציה כל משחק לפי מה שצריכים. רואים קבוצתיות וזה מבחינתי הכי חשוב, כשנחזור מהפגרה נצטרך להמשיך באותה מתכונת ומי שיקבל את ההזדמנות שלו, יצטרך לקחת אותה".

זימון מיגל ויטור לנבחרת: "הוא שיחק כמעט בכל המשחקים שלנו השנה, אבל הנבחרת תמיד מעל הכל ואם הם זימנו אותו, אני בטוח שהם יודעים מה הם עושים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רותם חטואל, חלוץ הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
המשיך בכושר הנהדר. רותם חטואל/מאור אלקסלסי

רותם חטואל, שפגש את הקבוצה בה החל את קריירת הבוגרים, מצא שוב את הרשת והעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה: "כל גול מרגש, במיוחד כאן. כל המשפחה באה לראות אותי היום וזה ריגש אותי מאוד".

"אני עובד קשה כדי לשפר את הסיומת, מתאמן על זה המון, מיום ליום משתפר ושמח שזה בא לידי ביטוי", המשיך החלוץ שעושה קפיצת מדרגה ענקית העונה. "תמיד האמנתי, גם בתחילת העונה כשישבתי עם מאור מליקסון ואליניב ברדה הייתה בי האמונה הזאת. עבורי זה היה סיבוב מדהים, אבל צריך שתהיה המשכיות".

"מאז שאליניב הגיע, מאוד התבגרתי. היו ימים אצל רוני לוי שלא ראיתי דקה ותמיד הייתי חיובי, אבל זה גלגל והוא הסתובב אליי לטובה. הנבחרת? כל שחקן רוצה להיות בנבחרת, זה חלום של כל שחקן. מאוד מכבד את המאמן והצוות, הם בחרו בשחקנים אחרים וזה בסדר. לא מאוכזב, זה מה שהמאמן רצה, אחכה להזדמנות שלי בקוצר רוח", סיכם חטואל שלא זומן למשחקים של ישראל נגד קפריסין וזמביה.

אוהדי עירוני קרית שמונה נגד מנחם קורצקי. מאור אלקסלסי
אוהדי עירוני קרית שמונה מחו נגד קורצקי/מאור אלקסלסי

בצד של קרית שמונה, שהשוותה את רצף המשחקים ללא ניצחון הארוך ביותר שלה בליגת העל אי פעם, המאמן מנחם קורצקי ניתח: "שיחקנו לא רע, נגד קבוצה מצוינת, בהרבה דקות גם היינו טובים. לצערי אנחנו כנראה עדיין לא מבינים שאנחנו בסיטואציה שאסור לנו לחלק מתנות, וגם היום נתנו שתיים לבאר שבע. חבל, כי השחקנים רצו ועבדו וקשה לבוא אליהם בטענות, אבל אנחנו סוגרים סיבוב איום ונורא אז צריך להתאפס על עצמנו. יש לנו את הפגרה לחשוב איך יוצאים מהמצב הזה".

על אי העמידה בציפיות: "שאפנו ורצינו להיות במקומות אחרים, אבל כרגע זה המצב וצריך להסתכל למציאות בעיניים. אני מלא אמונה שאני יכול להוציא את הקבוצה הזאת מהמצב הזה, אני מאמין בשחקנים ובמועדון. קודם כל יחזרו לנו שחקנים פצועים בפגרה, הסגל יחזור להיות מלא, נייצב את ההרכב. בעיקר צריך להבין שאנחנו במקום האחרון ובמצב לא טוב, ולחזור נחושים יותר מהפגרה. אני יכול להבין את הקהל שמאוכזב, לא יכול להגיד לו מילה".

סמואל בראון הוסיף: "אנחנו מגיעים לכל משחק ורוצים לנצח כדי לצאת מהתקופה הזאת, ודברים הולכים קשה. תקופה מאוד מתסכלת, אבל יוצאים לפגרה וזה הזמן לעשות חושבים על עצמנו, לנקות את הראש, להגיע עם אנרגיות חדשות ולהוציא את הקבוצה מהמקום שהיא נמצאת בו כרגע. קשה לשים את האצבע על נקודה אחת, זה מורכב ואנחנו נצטרך לעבוד קשה יותר באימונים, לראות מה עשינו בכל התקופה הזאת לא בסדר ולתקן. מאמינים בסגל שקיים, אנחנו יכולים להוציא את המועדון מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully