וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עמדה ביעד של זיו אריה: "הפלייאוף העליון עוד רחוק"

המאמן סיכם סיבוב אחרי ה-0:2 על ריינה: "מאושרים, אך מטרותינו לא יכולות להשתנות, ממש רצינו את הניצחון היום". מימר: "כל עוד אנו מעל הקו האדום, זה ציון עובר"

שני השערים של הפועל ירושלים מול בני ריינה/ספורט1

הפועל ירושלים לא הייתה יכולה לצאת לפגרת המונדיאל במצב רוח טוב יותר. הקבוצה המפתיעה של העונה חתמה את הסיבוב הראשון בליגת העל עם 0:2 בחוץ על בני ריינה, ואחרי 13 משחקים היא נמצאת במקום הרביעי, חמש נקודות מעל המקום החמישי. הניצחון היה חשוב במיוחד עבור זיו אריה ושחקניו, שכן הוא הגיע אחרי שני הפסדים להפועל חיפה ולמכבי תל אביב, בהן הירושלמים אפילו לא מצאו את הרשת.

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הבדל עצום מהעונה שעברה. זיו אריה/ברני ארדוב

המאמן המנצח זיו אריה חגג בסיום ואמר: "זה ניצחון חשוב מאוד אחרי שני הפסדים. במשך עשרה שחקנים הבקענו כמעט כל פעם ואז לא הבקענו בשני משחקים, נגד מכבי תל אביב הפסדנו בתוצאה שלא היינו רגילים אליה. שמנו לעצמנו בשבועות האחרונים מטרה לסיים את הסיבוב עם 23 נקודות, זו הכמות שהייתה לנו בעונה שעברה אחרי שני סיבובים ולכן זה היה חשוב".

"הראש של השחקנים קצת בחופש, אבל הם גברים. זה משחק לא קל, לריינה יש שחקנים טובים והם קצת הציקו לנו, אחרי השער הראשון שיחקנו נהדר, אנחנו מאושרים. אמרתי שאם היינו מגיעים ל-23 נקודות לפני היום, לא הייתי יודע איך השחקנים יגיעו למשחק. בגלל שהיינו על 20 נקודות, רצינו ממש את הנקודות והם הגיבו. היה אמור להיות אימון מחר, אבל הם יקבלו חופש".

על ההבדל מהעונה שעברה לזו הנוכחית: "זה תהליך, יש פה שחקנים שאיתי כבר כמה שנים. ההרכב שרץ כולל שמונה שחקנים שהיו פה בעונה שעברה, הם למדו את הכדורגל שאנחנו רוצים לשחק, למדו לנצח משחקים בליגת העל וגם הבאנו רכש טוב. ברוב הסיבוב שיחקנו כדורגל טוב. מטרות חדשות המטרות שלנו לא יכולות להשתנות, רוצים לא להגיע לאיפה שהיינו בשנה שעברה. הפלייאוף העליון עוד רחוק, הליגה תהיה הרבה יותר קשה. יש דברים קשה, נחזור הרבה יותר חזקים".

הראל שלום הוסיף: "המועדון הזה ראוי להיות במקום שהוא נמצא בו, אבל אנחנו רק אחרי סביבואחד. צריכים להישאר צנועים ולהמשיך כך. האם האמנתי שנהיה במקום הזה? אגיד שכן, כל אחד בחדר ההלבשה היה אומר את אותו הדבר. היה לנו חשוב לשמור על שער נקי ולהיות מאורגנים טקטית, זה זיו אריה. ידענו שנגיע למצבים ושנבקיע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שרון מימר, בני ריינה. ברני ארדוב
"ציון עובר" לסיבוב. מימר/ברני ארדוב

המאמן המפסיד שרון מימר אמר מנגד: "ידענו שיהיה קרב קשה נגד קבוצה חזקה ומאומנת, עד הגול היה פה שוויון מוחלט, נטרלנו זה את זה. כמה דקות לפני השער שלומי אזולאי החמיץ, מי שהיה מבקיע ראשון במשחק הזה היה מנצח. לצערי ספגנו לא מהתקפה, אלא מבלבול אחרי קרן וזה גמר את המשחק".

"פגשנו קבוצה שלא נמצאת סתם במקום הרביעי, אבל הם לא שלטו. אחרי השער הראשון הם התסגרו ויצאו למתפרצות. העייפות שלנו באה לידי ביטוי כי שיחקנו יום אחריהם באמצע השבוע. חבל על ההפסד, כי יכולנו לשמור על ריכוז ולצאת עם נקודות. המשחק מול נס ציונה גרר אותנו לקצב מטורף, רדפנו והרמנו קצב כדי לחזור. הייתה עייפות, אבל זה לא תירוץ להפסד. לא היו הרבה מצבים עד הגול, אם היינו מבקיעים מהמצב של אזולאי, היינו מדברים אחרת".

מימר סיכם את הסיבוב הראשון של ריינה אי פעם בליגת העל ואמר: "כל עוד אנחנו מעל הקו האדום, זה ציון עובר, אבל טוב, כי היינו צריכים לצבור עוד נקודה או שתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully