וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "אחזור בבוקסינג דיי, אני כבר לא יכול לחכות"

קשר פולהאם אישר בריאיון בלעדי לספורט1 שהוא אמור להיות מוכן למשחק נגד קריסטל פאלאס: "הביאו שחקנים על העמדה, אבל אני מאמין בעצמי". ומי הוא מהמר שיזכו במונדיאל ובפרמיירליג?

מנור סולומון בריאיון בלעדי לספורט1/ספורט1

פולהאם נלחמה במשך תקופה ארוכה כדי להחתים את מנור סולומון, ובסופו של דבר הצליחה לצרף אותו בהשאלה לעונה משחטאר דונייצק. הקשר הצטרף לאימונים באיחור, גם חלה בקורונה ולקח לו זמן להיכנס לעניינים, אבל במחזור פתיחת העונה נגד ליברפול הוא עלה מהספסל ל-24 דקות. לצערו, זוהי הופעתו היחידה בפרמיירליג, מכיוון שבאותו שבוע הוא גם שותף בקבוצת המילואים של הקוטג'רס ושם נפצע, נותח ונכנס להליך שיקום ארוך.

היום (ראשון), שעה קלה לפני שריקת הפתיחה בין פולהאם למנצ'סטר יונייטד, סולומון התייצב לריאיון בלעדי בספורט1, אצל שליח הערוץ לפרמיירליג, ניב דברת, ואישר כי הוא על סף החלמה מהפציעה וגם הצהיר מהו צפוי להיות משחקו הראשון על כר הדשא אחרי פגרת המונדיאל.

מנור סולומון, קשר פולהאם. Mike Hewitt, GettyImages
הופעתו היחידה עד כה בליגה. מנור סולומון נגד ליברפול/GettyImages, Mike Hewitt

"אני כבר (מרגיש) הרבה יותר טוב", אמר סולומון לדברת, "חזרתי לרוץ, אני מתאמן על המגרש, אבל עוד לא עם הקבוצה. אני בתהליכים אחרונים לפני שאני חוזר. אם הכל יילך כשורה, וזה נראה טוב, אני אמור להיות מוכן לבוקסינג דיי וכבר לא יכול לחכות".

במחזור הבוקסינג דיי, כמובן הראשון אחרי פגרת המונדיאל שייערך ב-26 בדצמבר, תתארח פולהאם אצל קריסטל פאלאס לקרב מרכז טבלה מסקרן. פולהאם, שרק עלתה הקיץ, כידוע, מדורגת ערב המשחק מול השדים האדומים במקום התשיעי והמפתיע.

על ההצלחה של פולהאם אמר: "לפני שהגעתי לפה המאמן אמר לי שתהיה קבוצה מעולה, שתישאר בליגה ותיאבק בכל הקבוצות, ואנחנו רואים את זה העונה. הקבוצה משחקת מצוין והיינו יותר טובים מרוב הקבוצות, לא בכדי אנחנו נמצאים במקום כזה בטבלה. כשאתה בחוץ זה קשה וגם הביאו שחקנים לעמדות שלי ושל הארי ווילסון שנפצענו, שחקנים מצוינים כמו וויליאן ודניאל ג'יימס, אבל אני מאמין בעצמי ויודע שאם אהיה טוב כמו שהייתי לפני הפציעה אז אשחק ואשתלב מהר מאוד".

על משחק החזרה הצפוי נגד קריסטל פאלאס: "אני מחכה למשחק הזה מהיום שנפצעתי. ידעתי שאני אמור להיות כשיר למשחק הזה ואני כבר לא יכול לחכות למשחק, רק מקווה שהכל יהיה כמו שצריך. אני עובד קשה כל יום כדי לחזור כמו שצריך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מנור סולומון מצטרף לפולהאם. האתר הרשמי של פולהאם, אתר רשמי
"כבר לא יכול לחכות". מנור סולומון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פולהאם

סולומון גם סיפר כיצד מועדון תמך בו בזמן השיקום: "בפולהאם תמיד היו איתי, נסעו איתי לכל מקום שצריך, עשיתי את השיקום כאן בפולהאם. זה היה מאוד מבאס והיה לי מאוד קשה, אבל אני כבר מריח את הדשא וההתרגשות מתחילה לחזור - אני מאוד מחכה לחזור לשחק כדורגל, כל כך קשה להיוץ בחוץ".

הישראלי גם נגד מי הוא הכי רוצה לשחק: "לפני שהגעתי לפרמיירליג רציתי לשחק באנפילד נגד ליברפול, אבל אחרי הפציעה הזו למדתי שאני לא רוצה לתכנן תכניות - תן לי רק לשחק נגד קריסטל פאלאס ב-26 בדצמבר".

לסיום חשף סולומון מי לדעתו יהיו הזוכות במונדיאל ובפרמיירליג: "אני מקווה בשבילם (האנגלים) שזה יקרה, אבל אני אוהד ארגטינה ורוצה שהיא תיקח. מסי חייב לקחת. מי תזכה באליפות? ארסנל עושה עונה מדהימה שעולה על כל הציפיות. אני עדיין חושב שמנצ'סטר סיטי הכי חזקה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully