וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ על חלוצי מכבי תל אביב: "באימונים הם מבקיעים לי הרבה שערים"

13.11.2022 / 7:53

זהבי ויובאנוביץ' רחוקים משיאם, אבל השוער מרגיע: "עניין של זמן עד שנכבוש כמו בתחילת העונה". כעת הפנים לנבחרת: "מקווה לשחק"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

אחרי הניצחון 0:1 הדרמטי אמש (שבת) על הפועל חיפה, שחקני מכבי תל אביב ייצאו הבוקר לחופשה בת תשעה ימים כאשר בסיומה, הם יתכנסו בקרית שלום למספר ימי אימונים ואז ימריאו לטורקיה למחנה אימונים קצר שייערך באנטליה ובו צפויה הקבוצה לקיים לפחות משחק אימון אחד. מכבי תל אביב תשלח כמה שחקנים לנבחרת הבוגרת של ישראל והם צפויים לקבל אחרי המשחקים מול זמביה וקפריסין מנוחה.

ביניהם יהיה השוער דניאל פרץ שאמר אמש: "זה מרגש להיות חלק מהנבחרת הלאומית. כבר הוזמנתי בעבר אך לא שיחקתי. אני מקווה הפעם לשחק". פרץ ראה אתמול את שלל ההחמצות של שחקני הקבוצה ובתוכם החלוצים ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' וצחק כשנאמר לו אמש על ידי התקשורת שאולי הוא הסיבה לכך שהחלוצים איבדו ביטחון כי הוא עוצר אותם כל הזמן בקרית שלום. "ראיתי מאחור את המשחק וראיתי את המצבים ואני חושב שזה עניין של זמן עד ששוב נבקיע כמו בתחילת העונה. באימונים הם ממשיכים לכבוש הרבה למרות שאני והשוערים האחרים מנסים לאתגר אותם כל הזמן".

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב עם השוער דניאל פרץ. דני מרון
בקרית שלום זה נראה אחרת. פרץ חוגג עם יובאנוביץ'/דני מרון

על הסיבוב שהסתיים אמש, אמר פרץ: "עשינו סיבוב טוב, אבל יש מקום לשיפור. היינו צריכים לקחת את כל הנקודות מול נס ציונה ואשדוד ואז היינו עם עוד 4 נקודות וזה היה נראה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

המשחקים שנותרו במחזור ה-13

בני ריינה - הפועל ירושלים
עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - הפועל תל אביב
בית"ר ירושלים - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully