וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגיעה במכבי נתניה: מעמדו של קוז'וך התחזק, אך לא הובטח לו דבר

13.11.2022 / 7:45

המאמן סופר 6 מ-6 וימשיך גם אחרי הפגרה, אבל בקבוצה הבהירו: זה עשוי להשתנות. מחמאות לגנדלמן וזלטאנוביץ', אשכנזי יעזוב בינואר

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:2/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) במכבי נתניה אחרי ניצחון החוץ 2:3 על מ.ס.אשדוד. נתניה חיברה ניצחון שני ברציפות וכעת היא יוצאת לפגרת המונדיאל כשהיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום ממנו מגיעים לפלייאוף העליון. "זה ניצחון מאוד משמעותי", אמר גורם במועדון, "הניצחון הזה נותן לנו המון אוויר ואין ספק שהרבה יותר נעים לצאת ככה לפגרה, אחרי 6 נקודות רצופות. יש עוד המון עבודה, אבל בהחלט רואים שיפור בקבוצה בשני המשחקים האלה", הוסיף הגורם.

מי שממשיך לקבל מחמאות הוא המאמן רן קוז'וך, שהוקפץ לתפקיד אחרי התפטרותו של בני לם ומאזנו עומד על שני ניצחונות משני משחקים. אין ספק שמעמדו במועדון התחזק מאוד, אבל יחד עם זאת, בנתניה מדגישים שלמרות שקוז'וך מאוד מוערך, גם מקצועית וגם מבחינה אישיותית, טרם הובטח לו משהו בנוגע לעתיד. כרגע ברור שקוז'וך יהיה זה שיעמוד על הקווים אחרי פגרת המונדיאל ובנתניה לא מחפשים מאמן אחר, אך במועדון הדגישו שבהמשך דברים יכולים להשתנות, בהתאם לתוצאות ולהתפתחויות נוספות.

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עדיין לא מקבל את הטייטל הרשמי. קוז'וך/ברני ארדוב

בנתניה אהבו מאוד את המחצית הראשונה אמש, כאשר עומרי גנדלמן ואיגור זלטאנוביץ', כובשי השערים, מקבלים מחמאות רבות על יכולתם. השחקנים יקבלו כעת מספר ימים למנוחה ולאחר מכן תחזור הקבוצה לאימונים ואף מתוכנן מחנה אימון בן מספר ימים במכון וינגייט, שסמוך למתקן האימונים של הקבוצה.

בשבועות הקרובים יוגברו המאמצים לאיתור שני זרים חדשים במקומם של פלוריאן הארטהרץ ואריך ברקו, שלא נכללו אמש בסגל וצפויים להיחתך מהקבוצה לקראת החלון בינואר. גם יובל אשכנזי שלא התלבש אתמול, יעזוב את הקבוצה בחלון הקרוב לאחר שהובהר לו שהוא לא נמצא בתוכניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

האזינו: רענן ברנובסקי על הנעשה במכבי נתניה

המשחקים שנותרו במחזור ה-13

בני ריינה - הפועל ירושלים
עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - הפועל תל אביב
בית"ר ירושלים - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully