וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' מסכם סיבוב: "טעיתי שלא השתמשתי יותר בריקן ובגולסה"

13.11.2022 / 6:25

מאמן מכבי תל אביב הגיע טעון למסע"ת אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל חיפה, ביקר את שמואלביץ' והודה שכמות ההחמצות של הקבוצה "לא נורמלית", אבל ראה גם את נקודות האור: "ריקן וגולסה הם כמו מאמנים על המגרש". יובאנוביץ'? "היה במתח סביב המונדיאל"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

ולאדן איביץ' הגיע אתמול (שבת) טעון כהרגלו למסיבת העיתונאים אחרי ה-0:1 הקשה של מכבי תל אביב על הפועל חיפה. שער הניצחון של ג'ורג'ה יובאנוביץ' לא הרגיע אותו. כשנשאל בפתיחה האם זה היה המשחק הכי טוב של מכבי תל אביב העונה, חייך במרירות וירה: "לא יאמן שזו השאלה, כי אם לא היינו מבקיעים את שער הניצחון, הייתם שואלים אותי אם זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה. אני צוחק אבל שימו לב איך הדברים משתנים בגלל גול אחד. אם לא היינו מבקיעים, המשחק הזה היה הופך לטרגדיה בעיניכם.

"מה יש לי לומר אחרי המשחק הזה? אני מעריך את השחקנים שלי שעובדים מאוד קשה ומייצרים עשרות מצבים בכל משחק. אני לא חושב שיש כרגע בעולם קבוצה שמייצרת כל כך הרבה מצבים להבקעה ותבדקו אותי. זה כבר לא נורמלי. מהצד השני זה כמובן נהדר שאנחנו מייצרים כל כך הרבה. יש משחקים בהם אנחנו לא כובשים בפעם הראשונה, השנייה והשלישית ואז הקבוצה היריבה מקבלת ביטחון ומנסה להבקיע בהתקפה מתפרצת. כבשנו שער נקי. שער של 100 אחוז. שער ודאי שפסלו לנו. אין בכלל שאלה לגבי זה ואני לא אגיד דבר על הסיטואציה הזו".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין לא רגוע. איביץ'/דני מרון

ב-VAR ישב השופט (איתן שמואלביץ') שהרחיק אותך בבאר שבע לא מזמן.

"אני יודע, ואמרתי להם לפני המשחק שיהיו בעיות. אתם יכולים לשאול את יואב זיו שאמרתי את זה. מה יש לי לעשות עם זה? אני לא מכבי תל אביב. אני מאמן מכבי תל אביב וכאן אני אפסיק, כי אני צריך לחשוב על הקבוצה. זה לא נורמלי. היה כאן גול של 100 אחוז והם יכולים להגיד מה שהם רוצים. 20 אנשים אמרו לי שזה גול בוודאות".

איך כבשתם כל כך מעט מול נס ציונה והפועל חיפה?

"אני לא יודע מה להגיד. אני לא זוכר שעברתי דבר כזה. אבל אני גם מבסוט שאנחנו יוצרים הרבה. אנחנו דוחפים כל הזמן ותוקפים כל הזמן. הכדורים עוברים ליד השער. אני מקווה שזה ישתנה".

יש תחושה בבלומפילד שאם אתם לא כובשים בהתחלה, אתם נכנסים למשבר.

"אני מסכים שזה עניין מנטלי. מכבי תל אביב מועדון גדול שרוצה להחזיר לעצמו את האליפות ואנחנו צריכים לעבוד קשה פיזית ומנטלית".

למה אתם לא מגוונים יותר בהתקפה? אתם כמעט לא מאיימים ממרחק ובקרנות אין שום תרגיל.

"אנחנו עובדים הרבה במהלך השבוע ואני מסכים שאנחנו צריכים להשתפר. בטח בכל מה שקשור לבעיטות ממרחק. ויש לנו שחקנים בשביל זה. היריב שלנו בתוך הרחבה ואנחנו צריכים להיות יותר מגוונים. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים גם בהתקפה, ואני לא מדבר רק על החלוצים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
איתן שמואלביץ' שופט כדורגל. מאור אלקסלסי
חטף. שמואלביץ'/מאור אלקסלסי

ג'ורג'ה יובאנוביץ' כבש לבסוף את השער החשוב. האם היה לו מקום בסגל של נבחרת סרביה למונדיאל?

"אני חושב שג'ורג'ה היה תחת מתח גדול כשנודע לו שהוא לא יהיה בסגל למונדיאל, וזה קרה רק בימים האחרונים. אני לא שיחקתי במונדיאל והוא רצה את זה מאוד. זה רגע מיוחד לכל אחד. הוא היה קרוב למונדיאל ונשאר בחוץ ואני שוחחתי איתו על זה ואמרתי לו שהוא חייב להמשיך לעבוד קשה כדי להגיע לטורניר גדול כמו מונדיאל או היורו. זה לא פשוט בשבילו להגיע כמעט למונדיאל ובסוף להישאר בחוץ. אני חושב שזה השפיע עליו במשחק, אבל אני שמח שהוא הבקיע".

אתם יוצאים לפגרה אחרי הסיבוב הראשון עם 29 נקודות מתוך 39 אפשריות. זה יהיה קרב קשה על האליפות העונה עם מכבי חיפה והפועל באר שבע.

"יכולנו לקחת עוד נקודות בסיבוב הזה והיינו ראויים לכך. ידעתי מהקיץ שזו תהיה עונה קשה. הבאנו שחקנים שלא שיחקו הרבה בעונה שעברה והם זקוקים לזמן כדי לחזור ולהיות מה שהיו קודם. קחו את אוסקר גלוך. הוא רק בן 18 ורק העונה הוא התחיל מההתחלה כשחקן שצריך להוביל את מכבי תל אביב לאליפות. בעונה שעברה הוא פרץ כשמכבי תל אביב כבר איבדה סיכוי לאליפות. אנחנו צריכים להיות חכמים בבנייה שלו. קחו את פארפה. הוא היה מהטובים בעונה שעברה, אבל בקבוצה אחרת".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ג'ורג'ה יובאנוביץ'. דני מרון
ירידת מתח? יובאנוביץ' חוגג/דני מרון

התחלנו את הסיבוב הזה עם המון שאלות על אוסקר גלוך, אבל אנחנו מסיימים אותו עם המון שאלות על אבי ריקן.

"יכול להיות שעשיתי טעויות עם אבי ריקן במשחקים הקודמים כשלא השתמשתי בו. וגם בגולסה. אלה הטעויות שלי. אלה שחקנים שהם כמו מאמנים במגרש. אבי ריקן בטוח יהיה מאמן בעתיד".

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה במכבי תל אביב

המשחקים שנותרו במחזור ה-13

בני ריינה - הפועל ירושלים
עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - הפועל תל אביב
בית"ר ירושלים - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully