וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי נזכר בהתרגשות: "פפ גווארדיולה 'הרס' את הכדורגל"

אקס ברצלונה דיבר על מאמנו לשעבר בריאיון, ומסביר את סוד קסמו: "כל מה שהוא מתכנן בסוף קורה. ואז אתה קולט שהוא בנה בארסה מיוחדת ונצחית"

תקציר: ארגנטינה הביסה 0:3 את איטליה במשחק הפיינליסימה/ספורט1

ימים ספורים לפני שהוא מתחיל את הגביע העולמי בקטאר עם נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי התראיין לרשת "Movistar" והתייחס לקדנציה שלו תחת פפ גווארדיולה במדי ברצלונה. הריאיון המלא עם מסי יפורסם ביום שלישי, אבל בטיזר שפורסם נראה הארגנטינאי מדבר בהתרגשות על המאמן, שיחד עמו זכה בשורה ארוכה של תארים אישיים וקבוצתיים בבארסה, בתקופה בלתי נשכחת.

"גווארדיולה עשה המון נזק לכדורגל", אמר בסרקאזם, בניסיון להמחיש את גדולתו של פפ, "מה שהוא עשה נראה כל כך פשוט, שכל העולם ניסה לחקות אותו. פתאום גיליתי המון גווארדיולות... ואתה מתחיל להעריך את מה שהוא עשה. הוא המאמן הכי טוב שהיה לי".

לאונל מסי שחקן ברצלונה לצד מאמנו פפ גווארדיולה. רויטרס
קשר מיוחד. מסי ופפ/רויטרס

לדברי מסי, "יש בו משהו מיוחד. במיוחד בדרך שבה הוא רואה דברים, איך הוא מתכונן למשחקים, איך הוא מכין את השחקנים, ואיך שהוא מתקשר עם השחקנים. כל מה שהוא מתכנן בסוף קורה. בסופו של דבר, אתה קולט שהבארסה שהוא בנה הייתה מיוחדת ונצחית".


מסי בן ה-35 מתכונן כעת לתואר היחיד שחסר לו - זכייה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה - ולמרות שמקומו בספרי ההיסטוריה של המשחק מובטח, הוא יודע שאם יניף את הגביע העולמי יהפוך גם הוא לנצחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully