וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נימני: "מתנצל בפני הצופים". ברקוביץ': "חדרה לא שיחקה כדורגל"

מאמן חדרה התנצל אחרי 0:0 "מאוד מאוד חלש". מאמן סקציה נס ציונה: " שלטנו לכל אורך המשחק, הם לא עברו את החצי"

הפועל חדרה וסקציה נס ציונה נפרדו הערב (שבת) ב-0:0, במשחק שהיה אחד החלשים העונה בליגת העל. מאמן המארחת, אסף נימני, אף הודה: "משחק מאוד מאוד מאוד חלש, מאוד חלש. אני מתנצל בפני הצופים כאן ואלו שצפו בבית".

נימני הוסיף: "אני מאוד עייף, אנחנו מסכמים שבוע לא רגיל וראו את זה על השחקנים. לקחנו ארבע נקודות, עשינו סיבוב מעולה. לפנינו פגרה, ננוח קצת, ניקח אוויר ונתכונן לסיבוב הבא. המטרה היא להישאר בליגה ולא שכחנו את זה לרגע. הפגרה מגיעה בזמן. העומס על השחקנים פשוט מטורף, אני מרגיש את זה אפילו על עצמי. הפגרה היא כמו הכנה לעונה שנייה, אז יש הרבה מאוד עבודה".

מאמן סקציה נס ציונה, ניר ברקוביץ', אמר: "היה משחק טוב שלנו. קשה לשחק נגד חדרה, הם לא באו לשחק כדורגל. הם רק התגוננו, לא פשוט לשחק נגד קבוצה כזו. רק קבוצה אחת שיחקה פה כדורגל, חדרה לא עברה את החצי. שלטנו לכל אורך המשחק, למרות שלא היו הרבה מצבים כי קשה לשחק נגדם. סיבוב מכובד לנס ציונה. לא פתחנו טוב, לא היינו מאורגנים, אבל סיימנו סיבוב מכובד. נחכה לינואר כדי לעשות שינויים".

מאמן סקציה נס ציונה ניר ברקוביץ'. שלומי גבאי
"סיבוב מכובד לנס ציונה". ברקוביץ'/שלומי גבאי

ליגת העל תחזור לפעילות ב-17 בדצמבר. הפועל חדרה תארח את הפועל ירושלים וסקציה נס ציונה תתארח אצל עירוני קרית שמונה. שתי הקבוצות ישחקו עוד לפני כן בגביע הטוטו ובגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully