וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך על עתידו במכבי נתניה: "כשאתה עובד קשה, אתה מצפה לתגמול"

מאמנה הזמני של מכבי נתניה אחרי ניצחון באשדוד שהושג בשיניים: "היינו יהירים במחצית השנייה". בן שמעון: "משחק עם המחצית הכי גרועה שלנו העונה והמחצית הכי טובה שלנו העונה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:2/ספורט1

שחקני מכבי נתניה חגגו עם מאות האוהדים שליוו אותם היום (שבת) לאשדוד, אחרי הניצחון החשוב 2:3 באצטדיון הי"א - ניצחון החוץ הראשון של היהלומים מאז פברואר - אז הם עשו זאת באותו מקום וכמובן נגד אותה יריבה. רן קוז'וך כבר עם 6 נקודות מ-6 אפשריות כמאמן זמני ונתניה המשיכה להתרחק מהקו האדום.

קוז'וך נשאל לגבי ההערכות שהוא ימונה למאמן קבוע והשיב: "אני לא יודע מה יהיה, תמיד העריכו אותי במועדון. אני איש מערכת, מה שצריך אעשה. בסופו של דבר כשאתה בתהליך של עבודה קשה אתה מצפה לתגמול, אבל זו רק ההתחלה. אם זה יהיה אני, מפה מתחיל תהליך".

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מתקרב למינוי קבוע? קוז'וך/ברני ארדוב

קוז'וך התייחס למשחק: "זה היה שיעור בשבילנו. במחצית הראשונה אלו היו התשוקה וה-DNA של מכבי נתניה, משחק של מכבי נתניה. ירדנו למחצית ודיברנו על היוהרה בסוף המחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה מהצד שלנו זו הייתה יוהרה נטו. קיבלנו שיעור מה קורה כשאתה יהיר בחיים. תשוקה, צניעות, עבודה קשה - זה ה-DNA של מכבי נתניה".

המאמן המשיך: "אני מאוד גאה כי זה היה שבוע לא פשוט עבור השחקנים. הם הראו בגרות, עבדו קשה. הם עשו קפיצת דרך בשבוע אחד. בסופו של דבר כשאתה מבין מה מביא אותך לכדורגל מנצח, אתה תנצח".

זלאטנוביץ': "הייתה מחצית ראשונה מאוד-מאוד טובה. התחלנו לא טוב את המחצית השנייה, ספגנו יותר מדי בקלות, אבל חשוב מאוד שניצחנו. מה השתנה? האנרגיות אחרות. שיחקנו רע מאוד במשך כמה משחקים ודיברנו בינינו, השחקנים, שחייבים לעשות לזה סוף".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. ברני ארדוב
"צריך לתת לחבר'ה לא הכי טובים, אלא לחבר'ה שהכי רוצים". בן שמעון/ברני ארדוב

בצד השל אשדוד המאמן רן בן שמעון סיכם: "החוב מהמחצית הראשונה היה גדול מדי. זו מחצית מהסוג שקורות בפעם ב-2-3 שנים, עם אנרגיה נמוכה מאוד. אני מעדיף להסתכל על הצד החיובי: הרוח שלנו לא נשברה. חזרנו ועשינו את המחצית הכי טובה שלנו. היינו ב-4 דרגות יותר טובים, יכולנו והיינו צריכים לחזור. אז זה היה משחק עם המחצית הכי גרועה שלנו העונה ועם המחצית השנייה הכי טובה שלנו העונה".

בן שמעון התייחס גם למחליפים שהיו חלק מהמפנה במחצית השנייה: "המחליפים מדהימים, נכנסו עם אנרגיות נכונות. צריך לתת לחבר'ה לא הכי טובים, אלא לחבר'ה שהכי רוצים. אני אסיק את המסקנות שלי, אני לומד כל הזמן. צריך לתת יותר הזדמנויות לשחקנים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully