וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד רשם משחק נפל, פפ הודה: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה בצדק"

עודכן לאחרונה: 12.11.2022 / 17:36

האלופה הפסידה לראשונה במשחק שבו פותח הנורבגי, שלא רשם אף בעיטה לעבר השער. המאמן פרגן לברנטפורד: "הם שיבשו לחלוטין את המשחק שלנו"

תקציר ניצחונה המפתיע של ברנטפורד 1:2 על מנצ'סטר סיטי/פלייר

רגע לפני שהמונדיאל מתחיל, מנצ'סטר סיטי אירחה בצהרי היום את ברנטפורד הצנועה בידיעה שניצחון שלה יפעיל את הלחץ על ארסנל ויעלה אותה, זמנית, למקום הראשון בטבלה. אלא שהאורחים היממו את האלופה עם 1:2 דרמטי משער של של איבן טוני, שהשלים צמד בדקה השמינית (!) של תוספת הזמן.

פפ גווארדיולה לא עשה חשבונות לנבחרות שמשחקות במונדיאל ועלה עם הכוכבים הגדולים שלו כולל קווין דה בראונה כוכב נבחרת בלגיה, פיל פודן מנבחרת אנגליה, ברנרדו סילבה וז'ואאו קאנסלו מנבחרת פורטוגל ועוד. אלא שזה לא עזר לו מול קבוצה נחושה שהיממה מוקדם יותר העונה גם את מנצ'סטר יונייטד וידעה לעקוץ במתפרצת קטלנית ממש לפני שריקת הסיום. אגב, מנצ'סטר סיטי ניצחה בכל 16 המשחקים שלה עד כה כשארלינג הולאנד פותח בהרכב. הרצף הזה נעצר, כשהנורבגי רשם משחק נפל. הוא נגע רק 21 פעמים בכדור ולא בעט לעבר השער אפילו פעם אחת.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"הקבוצה הטובה יותר ניצחה". גווארדיולה מתוסכל/רויטרס

"הקבוצה הטובה יותר ניצחה", הודה גווארדיולה לאחר המשחק, "התקשינו מתחילת המשחק והיה לנו קשה להסתדר עם הכדורים הארוכים שלהם. הם שיבשו את משחק הלחץ שלנו והגנו מצוין. לא היינו דינמיים היום ואיבדנו הרבה כדורים. תוכנית המשחק שלהם עבדה מצוין. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולחשוב על החלק השני של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully