וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבע בישל בתיקו של סיבאספור, סייף כבש בדרבי הישראלי באזרבייג'אן

הישראלי הכין לאנז'י ב-2:2 מול אומרנייספור, שחקן הכנף של נפטצ'י באקו הבקיע את הראשון ב-0:2 על גבאלה של אבו עקל

קליפ סיכום היום בספורט, 11.11/ספורט1

דיא סבע בישל היום (שבת) את השער השני של סיבאספור, שסיימה ב-2:2 בביתה מול אומרנייספור במחזור ה-14 בליגה הטורקית. מוסטפה יטבארה השווה עבור המארחת בדקה ה-32, סבע ספג צהוב מיד לאחר מכן ובדקה ה-59 מצא בכדור עומק חכם את קלינטון אנז'י שהטעה שחקן אחד, בעט פנימה והשלים מהפך. אלא שאנטוניו מרשיץ', אקס בני יהודה, בני סכנין והפועל ראשון לציון, השווה בפנדל שבע דקות לסיום ומנע מסיבאספור להשיג ניצחון אחרי שלושה הפסדים. לישראלי שלה יש שלושה בישולים בליגה לצד ארבעת השערים.

* בדרבי הישראלים של שחקני מ.ס. אשדוד בעונה שעברה, קני סייף כבש ב-0:2 של נפטצ'י באקו על גבאלה. סייף פתח בהרכב יחד עם עטאא ג'אבר וסובב לרשת בדקה ה-24 את שערו השלישי העונה בליגה האזרית. ג'אבר הוחלף בדקה ה-77 ודקה לאחר מכן יצא פיראס אבו עקל שפתח בהרכב האורחת.

* ליאל עבדה שיחק 21 דקות כמחליף בניצחונה של סלטיק 1:2 על רוס קאונטי. אלופת סקוטלנד עם 14 ניצחונות ב-15 מחזורים ויתרון תשע נקודות בפסגה על פני ריינג'רס.

דיא סבע, חלוץ סיבאספור. באדיבות סיבאספור, עמוד הטוויטר, אתר רשמי
רק נקודה בסופו של דבר. דיא סבע/אתר רשמי, באדיבות סיבאספור, עמוד הטוויטר

* אילון אלמוג נכנס בדקה ה-75 והיה שותף להפסד הביתי של הארטברג 2:1 מול ראפיד וינה, שהשיגה הכרעה בדקה ה-88. הארטברג נותרה במקום האחרון בליגה האוסטרית עם 11 נקודות מ-16 משחקים.

* איתמר נוי, שזומן לסגל הנבחרת הצעירה, נותר על הספסל של פירסט וינה שהובסה 3:0 בחוץ על ידי בלאו וייס לינץ בליגה השנייה באוסטריה.

* רועי הרמן הפצוע נעדר ממשחקה של בוטב פלובדיב, שהפסידה 2:1 לארדה וירדה למקום ה-10 בליגה הבולגרית.

* עידו שחר נותר על הספסל של אפולון לימסול ב-0:2 הביתי על חלוראקה, נועלת טבלת הליגה הקפריסאית. אפולון קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון והתקדמה למקום החמישי.

* עומר קורסיה ויהונתן לוי ישבו על הספסל של פראלימני ולא שותפו ב-0:0 הביתי מול קרמיוטיסה בליגה הקפריסאית.

* ג'וזף גנדה לא נכלל בסגל של זנדהאוזן, שהפסידה 4:2 אצל המבורג בבונדסליגה השנייה בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully