וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא מעולם לא היה טוב יותר": פתיחת העונה המופלאה של סטפן קרי

כוכב גולדן סטייט שהפך לשחקן המבוגר ביותר מאז מייקל ג'ורדן עם שני משחקים רצופים של 40 נקודות קובע עד כה שיאי קריירה בנקודות ואחוזים מהשדה: "אני מרגיש שאני יכול לעשות מה שאני רוצה". הלייקרס השוו את הפתיחה הגרועה בתולדותיהם

גולדן סטייט מתחילה לחזור לעצמה. אחרי חמישה הפסדים רצופים גברה האלופה על סקרמנטו, והלילה (בין שישי לשבת) הוסיפה ניצחון על אחת הקבוצות הטובות בליגה העונה - קליבלנד. בשני המקרים, זה קרב בזכות הופעות ענק של סטפן קרי - מול הקינגס המטיר 47 נקודות ב-38 דקות, ומול הקאבס 40 נקודות ב-34 דקות. בכך, הפך סטף לשחקן המבוגר ביותר מאז מייקל ג'ורדן ב-2002 שקולע 40 נקודות או יותר בשני משחקים רצופים. הוא גם השחקן הראשון בהיסטוריה שמעמיד לפחות 40 נקודות, 5 שלשות ו-65 אחוז מהשדה או למעלה מכך בשני משחקים רצופים.

בשני המקרים, סטף היה שם במאני טיים. מול סקרמנטו קלע תשע נקודות בשתי הדקות האחרונות, ומול קליבלנד, עשר בדקה וחצי האחרונות. הוא מעמיד עד כה העונה 33.3 נקודות למשחק (הממוצע הגבוה בקריירה), עם אחוזים כמעט בלתי אפשריים: 53 מהשדה (הכי גבוה בקריירה), 44 מחוץ לקשת (הכי גבוה מאז 2015/16) ו-91 מהקו.

"יש לי הרבה ביטחון, אני מרגיש שאני יכול לעשות מה שאני רוצה", התמוגג כוכב האלופה לאחר המשחק. "המספרים נראים טוב, ואני רוצה להמשיך ככה ולראות כמה זמן אני מסוגל להמשיך עם זה. יש לי המון ביטחון מהפלייאוף בעונה שעברה".

גם סטיב קר לא ידע את נפגשו מרוב אושר: "בהתחשב בנסיבות, כשהקבוצה שלנו היתה פחות או יותר בבור, הוא היה פשוט מדהים. הוא מעולם לא היה טוב יותר. נגמרות לי המילים לתאר אותו, הוא מדהים - ערב אחר ערב. אם יש דבר אחד בו הוא השתפר באופן משמעותי לעומת השנה הראשונה שלי איתו, זה הכוח שלו והצורה בה הוא מתכונן למשחקים. הוא הרבה יותר חזק וגדול, מסוגל לשמור ברמה גבוהה מאוד, ולסיים ליד הטבעת".

"היתה לנו תכנית משחק מצוינת עד שלוש הדקות האחרונות", הודה שחקן הקאבס כריס לוורט. "כשאתה משחק נגד הווריירס אתה רוצה שהשחקנים האחרים ינצחו אותך, אבל סטף קלע 8-9 נקודות בסיום. אסור לתת לזה לקרות".

הפתיחה האומללה של הלייקרס לעונה נמשכת. שוב ללא לברון ג'יימס הפצוע, נכנעה אכזבת העונה 120:114 בידי סקרמנטו והיא סופרת עשרה הפסדים - חמישה מהם רצופים - לצד שני ניצחונות בלבד. "אנחנו חייבים להמשיך לעבוד ולמצוא את השילובים הנכונים", אמר דרווין האם, שחולק עם יוסטון את המאזן הגרוע בליגה. על הדרך, השוו שחקניו את פתיחת העונה הגרועה בתולדות המועדון אחרי 12 משחקים (כך היה גם ב-1957/58 ו-2015/16).

"זה היה משחק שיכולנו לנצח", הוסיף המאמן. "אבל היו עבירות קשות ואיבודים. בסופו של דבר, כולנו צריכים להיות באותו ראש, ולהתחרות". החדשות הרעות הן שלברון ג'יימס ייעדר ככל הנראה גם מהמשחק מול ברוקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully