וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "הנבחרת הנוכחית מזכירה לי את זו של 2014 בחוזק הנפשי שלה"

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 21:22

כוכב נבחרת ארגנטינה התראיין ל"אולה" ודיבר על הלחצים הכבדים לפני המונדיאל: "הציפיות גבוהות, אבל מנסים להיות ריאליים"

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

נבחרת ארגנטינה פרסמה אמש (שישי) את הסגל שלה לקראת המונדיאל בקטאר, וכעת הכל ערוך ומוכן לקראת מה שיהיה הגביע העולמי האחרון בקריירה המפוארת של ליאונל מסי. אם יסיים אותו עם הגביע, יחתום את שמו באותיות זהב בספרי ההיסטוריה של הענף, מה שרק מגביר את רף הלחץ.

"אנחנו מנסים לבודד את עצמנו מהסביבה", הודה בריאיון שהעניק ל"אולה". "למרות שהציפיות גבוהות מאוד, אנחנו מנסים להיות ריאליים. המונדיאל קשה מאוד. כל דבר יכו ללקרות בכל משחק, ולא נזכה בתואר כבר ביום הראשון, כמו שאנחנו הארגנטינאים בדרך כלל חושבים. זו טעות לחשוב כבר על שמינית הגמר, צריך לחשוב על המשחק הראשון. חשוב להתחיל ברגל ימין, כי זה ייתן לנו קצת שקט. במונדיאל הקודם חשבנו על שלבי הנוקאאוט מוקדם מדי".

מסי נשאל אילו לקחים למד לאורך השנים מהמונדיאלים השונים בהם לקח חלק: "בראשון הייתי צעיר מאוד, רציתי לשחק יותר. ב-2014 היינו טובים מאוד, חוויה בלתי נשכחת, והיה ברור שהדבר הכי חשוב הוא נבחרת מאוחדת וחזקת. זה מה שמביא אותך למטרות שלך. אני רואה הרבה נקודות דמיון בין הנבחרת הנוכחית וזו של 2014, מבחינת הסגל והחוזק הנפשי. זה חשוב מאוד".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי חוגג. Elsa, GettyImages
רגע האמת. מסי/GettyImages, Elsa

"כמו במדינה כולה, גם במשפחה שלי יש לחץ גדול", הודה כוכב פריז סן ז'רמן. "בעיקר אצל אנטונלה, אבל גם אצל טיאגו. הוא כל הזמן רואה סרטונים של הנבחרת, ורואה גם את היריבות. הוא בלחץ. זה שם עלי לחץ גדול. אנחנו הולכים להילחם, אין לי ספק שלא נרים ידיים לרגע. אני מקווה שאלוהים יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully