וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בנבחרת ישראל: "משחק שלא נותן אופטימיות לעתיד"

12.11.2022 / 8:09

אחרי ההפסד לסלובניה שחיסל מעשית את הסיכוי לעלות לאליפות העולם, בנבחרת מתכוננים לנסות להחזיר את הכבוד נגד שבדיה. בר טימור מתעקש: "כל אחד נותן פה את הכל, לא הרגיש לי שאנשים סוחבים משהו מיוחד"

נבחרת ישראל איבדה אתמול (שישי) סיכוי מעשי לעלות לאליפות העולם אחרי שהפסידה בהיכל שלמה 75:62 לנבחרת סלובניה. הנבחרת נשארה עם סיכוי תיאורטי לעלות לאליפות, אבל הוא צפוי להסתיים ביום שני הקרוב לאחר המפגש בין סלובניה לאסטוניה.

בישראל ציפו לשינוי מסוים לאחר אליפות אירופה המאכזבת, אך לאחר פתיחת משחק סבירה החלו לאבד כדורים התקפה אחרי התקפה, בדרך ל-17 איבודים במחצית הראשונה, והסלובנים פתחו פער משמעותי. קאמבק במחצית השנייה בהובלת תומר גינת עוד החזיר את ישראל לתמונה, אך רבע אחרון חלש גמר סופית את המשחק.

שחקן נבחרת ישראל בר טימור לצד תומר גינת. דני מרון
איך קמים מזה? טימור והחברים/דני מרון

אנשי הנבחרת נראו מאוכזבים מאוד בסיום המשחק, "זה היה משחק שלא נותן יותר מדי סיבות לאופטימיות לגבי העתיד", אמר אחד מאנשיה. "ברור שהיו חסרים לנו הרבה מאוד שחקנים משמעותיים, אבל בשיטת החלונות זה דבר שקורה, ושחקנים מקבלים הזדמנות, וזה לא היה מספיק טוב".

"המון איבודי כדור, בטח בחצי הראשון, הלכנו אחורה באגרסיביות שלנו, ולא באנו, בטח בתחילת המשחק. הצלחנו לחזור, אבל שילמנו בהרבה נקודות באיבודי כדור, יותר מדי נקודות. קצת דברים קטנים, פספסנו קלעים בחילופים", סיכם בר טימור את הסיבות להפסד, "כל אחד עושה הכל, אין אחד שלא נלחם, יש פה אנשים שנמצאים בסיטואציה אחרת בקריירה או בעונה שלהם, חלק במקום יותר טוב, חלק במקום פחות טוב, זה גם משפיע אבל זה לא תירוץ. אין פה אחד שלא נותן הכל. לא הרגיש לי שאנשים סוחבים משהו מיוחד, הייתה אליפות אירופה פחות טובה, אנשים מבואסים מזה, גם אני חוויתי את זה בעבר, אבל ממשיכים קדימה".

נתנאל ארצי, שרשם בכורה חיובית בנבחרת עם 7 נקודות והרבה דקות טובות סיפר: "רצינו מאוד לנצח, פעם ראשונה שלי פה, מאוד רציתי לנצח אבל ניסע לשבדיה כמו נבחרת אמיתית לסיים את המלחמה הזאת כמו שצריך. יש צוות מקצועי שאני סומך עליו. 5 שנים חיכיתי להגיע לנבחרת, מאז שאני עם הבת זוג שלי בעצם. גאה לייצג את המדינה שלי".

שחקן נבחרת ישראל נתנאל ארצי. דני מרון
מנקודות האור. ארצי/דני מרון

ישראל תצא לשבדיה למסע ארוך בדרך לעיר נורשפינג לקראת המשחק ביום שני בערב. על אף המשחק השלילי אתמול, בנבחרת מאמינים ביכולתם לספק הופעה טובה יותר בשבדיה עם רצון גדול מאוד לנקום בשבדים על ההפסד בהיכל שלמה בחודש יוני. "לא שוכחים את מה שהם עשו לנו כאן לפני אליפות אירופה", אמר אחד מאנשי הנבחרת אמש, "השחקנים יצטרכו להראות הרבה גאווה כדי להחזיר על ההפסד ההוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully