וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא היה אמור להתחרות העונה, וזכה בפול פוזישן: ההיסטוריה של מגנוסן

הדני שהוקפץ להחליף נהג מושעה לפני פתיחת עונת הפורמולה 1 הפך לראשון בתולדות קבוצת האס שמסיים ראשון במקצה הדירוג, ויזנק ראשון בספרינט בברזיל

קליפ סיכום היום בספורט, 11.11/ספורט1

עונת 2022 בפורמולה 1 תיזכר כאחת החד צדדיות בהיסטוריה. מקס ורשטאפן שייט וקבע שיא ניצחונות לעונה בדרך לזכייה שניה ברציפות באליפות הנהגים, אך דווקא לקראת היישורת האחרונה של העונה קיבלנו את אחת ההפתעות הנעימות שלה. במקצה הדירוג של הגרנד פרי הברזילאי הערב (שישי), קווין מגנוסן הדני הימם את כולם וסיים ראשון. עבור הנהג הדני מדובר בפול פוזישן ראשון בקריירה, וזהו גם הפול פוזישן הראשון של קבוצת האס, שדשדשה בתחתית הדירוג עד לעונה שעברה.

יש לציין כי מגנוסן כלל לא היה אמור להיות נהג פורמולה 1 העונה. הנהג שעזב את האס אחרי עונת 2022 הוקפץ זמן קצת לפני פתיחת העונה הנוכחית כדי להחליף את ניקיטה מאזפין הרוסי, שהושעה בעקבות הפלישה של מדינתו לאוקראינה.

את המקצה הדירוג שהושפע רבות מהגשם בסאו פאולו סיים מקס ורשטאפן במקום השלישי, בעוד ג'ורג' ראסל במקום השלישי. סרחיו פרס מרד בול ושארל לקלר מפרארי, שנאבקים על המקום השני בדירוג הנהגים, סיימו במקום התשיעי והעשירי בהתאמה.

תוצאות מקצה הדירוג קבעו את סדר הנהגים בזינוק למקצה הספרינט שיזנק מחר, בו שמונת הנהגים שסיימו ראשונים יזכו לניקוד. הדירוג בסיום מקצה הספרינט יקבע את סדר הזינוק במירוץ בראשון, אך את הפול פוזישן של מגנוסן אף אחד כבר לא יוכל לקחת ממנו.

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully