וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: צ'אד בראון יצטרף להפועל גלבוע/גליל

11.11.2022 / 21:46

שחקן הפנים (26, 2.06) ששיחק העונה במרקזפנדי מהליגה הראשונה בטורקיה צפוי לחזק את הקבוצה של רמי הדר במקומו של ג'ושוע פאטון המאכזב

הביצועים של נועם יעקוב בקבוצת המילואים של וילרבאן/מתוך טוויטר

דיווחים באירופה הערב (שישי) מלמדים כי שחקן הפנים האמריקאי צ'אד בראון צפוי להצטרף להפועל גלבוע/גליל. בקבוצה חיפשו חיזוק לעמדות הפנים, ככל הנראה במקומו של ג'ושוע פאטון המאכזב, ונראה כי מצאו אותו בדמותו של בראון שמגיע ממרקזפנדי הטורקית.

בראון (26, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סנטרל פלורידה משנת 2019. את הקריירה שלו כמקצוען פתח בטקסס לג'נדס מליגת הפיתוח ובעונת 2020/21 יצא לאירופה לצ'רליוס טריקופיס מהליגה הראשונה ביוון והצטיין עם 12.5 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק, מה שגרם לגיסן הגרמנית לרכוש אותו במהלך העונה.

בגרמניה הוא נכשל עם 4.3 נקודות למשחק, ועבר לסיים את העונה בליגה הקנדית. בעונה שעברה חזר ליוון, לפרישטרי ורשם 5.6 נקודות ו-7.1 ריבאונדים ב-24 משחקים. הקיץ חתם במרקזפנדי מהליגה הראשונה בטורקיה ובשישה משחקים רשם 7.2 נקודות ו-7.3 ריבאונדים.

צ'אד בראון, שחקן כדורסל. Streeter Lecka, GettyImages
סנטר חדש בדרך לגן נר. פאטון/GettyImages, Streeter Lecka

הקבוצה של רמי הדר מדורגת במרכז הטבלה של ליגת העל אחרי חמישה מחזורים עם שני ניצחונות ושלושה הפסדים. גלבוע תשוב מהפגרה למשחק חשוב נגד הפועל אילת בבית ביום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully