וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה זכה לכבוד של מלכים מאוהדי ליון ב-1:1 הדרמטי מול ניס

שחקן השנה בעולם הציג את כדור הזהב במגרש של קבוצת נעוריו וזכה לקבלת פנים מיוחדת. לקאזט חילץ נקודה עם פנדל בדקה ה-89

קליפ סיכום היום בספורט, 11.11/ספורט1

שנים רבות חלפו מאז שקארים בנזמה הצטרף לריאל מדריד והחל לכתוב את הפרק שלו בספרי ההיסטוריה של המועדון המעוטר, אך גם כל השנים שחלפו לא גרמו לו לשכוח את המקורות. החלוץ הצרפתי, שזכה בחודש שעבר בתואר שחקן השנה בעולם, ניצל את הימים האחרונים לפני היציאה למונדיאל כדי להגיע לביקור מולדת, בו זכה לכבוד של מלכים אחרי שהפך לצרפתי הראשון מאז זינדין זידאן שזוכה בכדור הזהב.

תחילה, החלוץ בן ה-34 הגיע לברון, שם החל את הקריירה עד שעבר לליון בגיל 10, ונכח בחניכת ציור קיר הענק שהכינו לכבודו. באיור מצוירת דמותו של בנזמה כילד במדי ברון, כנער במדי ליון וכשחקן שאנו מכירים כיום במדי ריאל מדריד. על האיור כתוב בצרפתית: "גדל כאן, הפך לאגדה".

קארים בנזמה עם כדור הזהב. OLIVIER CHASSIGNOLE / AFP, GettyImages
זכה לאהבה מקהל. בנזמה עם כדור הזהב/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE / AFP
ציור קיר בצרפת לכבוד קארים בנזמה. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
ציור הקיר לכבוד בנזמה/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

יחד עם נשיא ליון, שעות לפני המשחק

בהמשך הערב (שישי), בנזמה הגיע למשחקה של האקסית נגד ניוס, ובמהלך המחצית עלה על כר הדשא והציג את כדור הזהב בפני הקהל. החלוץ זכה לקבלת פנים חמה, לתפאורה מיוחדת ולסרטון שהוכן לכבוד האירוע והוקרן על המסכים באצטדיון.

ואחרי הכל, היה גם כדורגל. ליון וניס נפרדו ב-1:1, כאשר שני השערים הובקעו מהנקודה הלבנה. פנדל מוצלח של המושאל מארסנל ניקולא פפה סידר לאורחת יתרון בדקה ה-38, אך אלכסנדר לקאזט קבע חלוקת נקודות דרמטית מאותה הנקודה בדקה ה-89. הקבוצה מהריביירה פספסה הזדמנות לעקוף את יריבתה, שבעצמה לא הצליחה לטפס מעל המקום השמיני.

* במשחק נוסף שנערך הערב אירופה, אמפולי ניצחה 0:2 את קרמונזה בליגה האיטלקית. ניקולו קמביאגי הבקיע בדקה ה-46, פביאנו פריזי הכפיל בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully