וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חוץ יוקרתי: 29:30 להפועל ראשון לציון על הפועל אשדוד

האדומים מעיר היין הכניעו את האלופה בכדוריד, ובפעם הרביעית העונה ניצחו בהפרש של שער אחד. ניצחונות גם לרמת השרון ומכבי ראשון לציון

המחזור השביעי בליגת העל הכדוריד הושלם היום (שישי) עם ארבעה משחקים, כאשר במרכזי שלהם הפועל ראשון לציון השיגה 29:30 בחוץ על האלופה הפועל אשדוד. ראשון לציון נצמדה לבני הרצליה בפסגת הטבלה עם מאזן 1:6, גם מכבי ראשון לציון וא.ס. רמת השרון השיגו ניצחונות.

אלכסנדר באביץ', שחקן הפועל אשדוד כדוריד. משה דהן, הפועל אשדוד, אתר רשמי
הפסד דרמטי לאשדוד. באביץ'/אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

הפועל אשדוד - הפועל ראשון לציון 30:29

בפעם הרביעית העונה, ראשון לציון מנצחת משחק על חודו של שער. המשחק היה צמוד לכל אורך הדרך, ולקראת הסיום התלהטו הרוחות כאשר שחקן האלופה דליבור סוקיץ' ומאמנו ווקייביץ' הורחקו לשתי דקות. ליאור גורמן ניצל זאת כדי לקבוע 29:30, עמית סטלמן החמית פנדל בדקה האחרונה והאורחת חגגה. רועי ליבגוט הוביל את המנצחת עם תשעה שערים, אלכסנדר באביץ' הבקיע עשרה מנגד.

א.ס. רמת השרון - מכבי קרית מוצקין 29:38

האורחת הופיעה למשחק בהרכב חסר מאוד, ויריבתה ניצלה זאת עד תום. מילאן פאבלוביץ' הוביל את המנצחת עם תצוגה נפלאה של 13 שערים מ-14 ניסיונות,

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מכבי ראשון לציון נגד הפועל חבל אילות כדוריד. מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
גם בצד הצהוב של עיר היין חגגו. ראשון לציון נגד חבל אילות/אתר רשמי, מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון - הפועל חבל אילות 25:31

הנציגה הצהובה מעיר היין המשיכה לצעוד לעבר הצמרת הגבוהה עם ניצחון שלישי ברציפות, בעוד המפסידה שקועה בתחתית. ירמי סידי הוביל את המנצחת עם תשעה שערים, דרקו טודורוביץ' בלט אצל המפסידה עם תשעה שערים גם כן.

הפועל קרית אונו - א.כ. נס ציונה 24:24

חלוקת נקודות במפגש התחתית, בזכות שער שוויון של ניקולה סקורוביץ' בשניות הסיום שקטע רצף של שלושה הפסדים עבור האורחת. מילוש סאביץ' בלט אצל קרית אונו עם שבעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully