וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש רוצה ניצחון חמישי רצוף, ברדה מתלבט לגבי ההתקפה

עודכן לאחרונה: 12.11.2022 / 18:40

הקבוצה מבירת הנגב תתארח בקרית שמונה (20:00, ספורט4) לפני היציאה לפגרת המונדיאל. המאמן יזהיר משאננות ועדיין לא החליט לגבי החוד. שכר בספק אצל המארחת, התלבטות בין בראון לשרצקי

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

עירוני קרית שמונה

אחרי שלא ניצחה מאז מחזור הפתיחה, עירוני קרית שמונה תנסה לעצור את הסחף ולצאת לפגרת המונדיאל עם שלוש נקודות על חשבון הפועל באר שבע (ראשון, 20:00, ספורט4) כאשר בקבוצה מודאגים מאוד מהמצב. מוחמד שכר פצוע ובספק לסגל כאשר גם סנין סבאי לא כשיר במאת האחוזים, אך הוא צפוי להתלבש למשחק.

בקרית שמונה מבינים שהפסד נוסף יסבך אותם עוד יותר ואת מצבם מתחת לקו האדום. מנחם קורצקי מתלבט בין אריאל שרצקי לסמואל בראון בקישור.

מוחמד שכר שחקן עירוני קרית שמונה בחימום. דני מרון
בספק. מוחמד שכר/דני מרון

הפועל באר שבע

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים וכשהיא בכושר יוצא מן הכלל, תשחק מחר (ראשון, 20:00, ספורט4) הפועל באר שבע בקרית שמונה ותרצה לצאת לפגרת המונדיאל בתחושות טובות ועם רצף משחקים מצוין שכלל גם את הקונפרנס ליג. מבחינה מקצועית היתרון לקבוצה של אליניב ברדה ברור, אבל אם יש שתי סיבות לחשוש מהן הן העובדה שקרית שמונה במקום האחרון ותבוא להילחם בביתה על חייה והעובדה שמאז הניצחון על הפועל חדרה ביום רביעי, קיימת אווירה ששום דבר לא יכול לעצור כרגע את הפועל באר שבע. אליניב ברדה מכין לפני כל משחק נקודות ומשימות קטנות לשחקנים שלו והוא יחדד את החובה לברוח משאננות שעלולה לאפוף קבוצה שמרגישה פייבוריטית.

בכל האמור להרכב, קיימת התלבטות עיקרית באשר להתקפה. במשחק האחרון זכה איתי שכטר לאשראי בהרכב כשהוא משאיר על הספסל את תומר חמד, אסטריט סלמאני ואפילו רותם חטואל. לקראת מחר יצטרך המאמן לבחור עם מי הוא עולה בחלק הקדמי. מריאנו באריירו שיצא לפסק זמן לתוך פגרת המונדיאל כדי לטפל בברכו שוב ייעדר. קו ההגנה אמור להמשיך עם איתן טיבי במרכזו במקום איאד אבו עביד. רועי גורדנה אמור לחזור לסגל ועשוי לפתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רותם חטואל, חלוץ הפועל באר שבע. קובי אליהו
ישוב ל-11? חטואל/קובי אליהו

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-31 בין הקבוצות במסגרת ליגת העל. עד כה מובילה הפועל באר שבע 6:14 בניצחונות ועוד 10 לא הוכרעו.

* הפעם האחרונה שעירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל באר שבע במסגרת הליגה הייתה במאי 2015 - 1:3 ביתי משלושער של רועי קהת. 16 מפגשי ליגה היו מאז.

* קרית שמונה, היחידה שעדיין לא ניצחה בבית העונה, נמצאת ברצף של 11 מחזורים ללא ניצחון. עוד אחד והיא תשווה את שיא 12 המשחקים ללא ניצחון מאמצע עונת 2008/09, בסיומה ירדה לליגה הלאומית מהמקום האחרון.

* הפועל באר שבע, המושלמת היחידה במשחקי חוץ העונה, היא גם הקבוצה היחידה שמצאה את הרשת בכל מחזור. מתוך 28 השערים שלה, 11 כבשו שחקנים מחליפים - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* רותם חטואל, מלך שערי הליגה יחד עם עומר אצילי (שבעה, מתוכם ארבעה כמחליף), כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל במגרש בקרית שמונה וכשחקן הקבוצה המקומית. זה היה במאי 2018, בניצחון 0:4 על הפועל עכו.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 2248

משחקי המחזור ה-13:

שבת, 15:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully