וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי להפועל מרמורק, הפועל רעננה שוב הפסידה בליגה א'

קבוצתו של דוד מרטן הכניעה 0:1 את בית"ר תל אביב/בת ים בדקה ה-88, האדומים מהשרון שבו לסורם ב-2:0 לנוג'ידאת. 1:1 בין הפועל בקה אל גרבייה למוליכה בצפון צעירי כפר כנא

קליפ סיכום היום בספורט, 11.11/ספורט1

ליגה א' דרום

במשחק המרכזי של היום במחוז הדרומי, הפועל מרמורק של דוד מרטן עצרה רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון כשהכניעה בביתה 0:1 את בית"ר תל אביב/בת ים, שנותרה עם ארבע נקודות במאזנה במקום לפני אחרון. מרמורק התקשתה מאוד מול הקהל הביתי ב"איצטוני", אבל השיגה את מבוקשה בזכות שער ניצחון דרמטי של שחר שפייר בדקה ה-88.

במשחק נוסף שנערך היום, מכבי עירוני אשדוד נפרדה ב-1:1 מול מ.כ. ירמיהו חולון, כך שהשתיים נשארו קרובות זו לזו במרכז הטבלה עם 14 ו-13 נקודות בהתאמה. שי דגן העלה את אשדוד ליתרון, אבל אדיר רחמים קבע חלוקת נקודות כשכבש בדקה ה-61.

תוצאות נוספות:

שמשון תל אביב - שמשון כפר קאסם 1:5
לשמשון: סתיו בן אהרון (15, 38), עומר הלוי (80), איברהם גוברה (85), רון גבאי (90). לכפר קאסם: יואב ליברוס (8).

הפועל בקעת הירדן - בני אילת 3:1
לבקעת הירדן: מישל חורי (72). לאילת: ינאי דוד (35), דניאל אלמליח (44), אדם עוזרי (69).

דוד מרטן מאמן הפועל מרמורק. אריאל שלום
מרמורק שבה למסלול הניצחונות. מרטן/אריאל שלום

ליגה א' צפון

הפועל רעננה ממשיכה להתרסק. דווקא אחרי שניצחה את קלנסוואה בשבוע שעבר, הגיע הפסד חוץ 2:0 למכבי נוג'ידאת שנהנתה משערים של מוחמד רביע (29) ומוחמד סערי (88) וכך חלפה על פני יריבתה בטבלה. נוג'ידאת עם 15 נקודות במקום השישי ואילו רעננה מקום אחד מתחת עם 14 נקודות.

מי שאיבדה נקודות במפתיע היא איחוד בני שפרעם, שסיימה ב-2:2 מול עירוני נשר שבזכות הנקודה נחלצה מהמקום האחרון והורידה אליו את מכבי טמרה. עבד מורג'או וחוסיין בושנאק כבשו בדקות 17 ו-86 בהתאמה למארחים, אך נשר הפתיעה כשהשלימה עוד לפני המחצית מהפך משערים של יגל פרץ (28) ושאדי מסארווה (44).

מי שניצבת כעת לבדה בפסגה היא קבוצת צעירי כפר כנא, על אף שאיבדה שתי נקודות יקרות בקרב הצמרת מול הפועל בקה אל גרבייה. בר שמש כבש בדקה השביעית והעלה את בקה ליתרון, אך המדורגת חמישית לא הצליחה לצמק את הפער מהפסגה והוא נותר ארבע נקודות בעקבות השוויון המהיר של סמיר פרהוד כעבור שבע דקות נוספות.

תוצאות נוספות:

מכבי אתא ביאליק - הפועל מגדל העמק 0:3
לאתא ביאליק: סארי חאג' יחיא (10), מוחמד אבו ראס (25 ו-35).

הפועל בני זלפה - מ.ס. טירה 0:2
לזלפה: פיראס גנאים (35), עלאא אלדין אגבריה (56)

הפועל כאוכב - הפועל בועיינה 0:2
לכאוכב: אחמד חלאיילה (74), אימן כיאל (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully