וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהבי אמר לי, 'תן לי הכל, רק לא לשחק באיטליה'. חוויתי את אותו דבר"

11.11.2022 / 12:30

הרגע בו "נמחק" בוונציה, השיחה עם זהבי שתרמה לקאמבק, האפשרות שיחזור לאירופה והחלום לזכות בתואר שחקן העונה בישראל. דור פרץ דיבר בפתיחות לאתר הרשמי של מכבי תל אביב

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

דור פרץ עדיין מנסה להתאקלם מחדש במכבי תל אביב, אבל על דבר אחד הוא כבר מברך: העזיבה את ונציה. בריאיון לאתר הרשמי של המועדון, דיבר הקשר בפתיחות על ההחלטה לחזור לישראל אחרי עונה אחת בלבד באיטליה, וסיפר על המטרות ה"גרנדיוזיות" שהציב לעצמו.

"באוקטובר נפגשתי עם זהבי בנבחרת ושאלתי אותו, 'איך הרגשת באיטליה?'", סיפר פרץ על השיחה עם החלוץ שתרמה לקאמבק. "הוא אמר, 'תן לי כל סכום ואני לא חוזר לשם. באיטליה דורכים עליך וקופצים עליך. לא רוצה לשחק שם, תן לי הכל, רק לא לשחק באיטליה'. גם יוני (כהן) סיפר אותו דבר. החוויה של כולנו הייתה אותו דבר. כולנו חזרנו לישראל אחרי שנה. זה היה קצר, אבל זו חוויה מאוד מפתחת ומאוד מהנה".

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
סבל וגם למד באיטליה. דור פרץ/מאור אלקסלסי

פרץ משחזר כיצד "פתחתי את העונה די טוב, אחר כך נפצעתי בנבחרת ויצאתי מהרוטציה". לדבריו, "המאמן סימן עליי איקס, וזה נמשך כמעט עד סוף העונה, כמעט עד שהוא פוטר. הרגשתי שנפלתי לא על יכולת, אלא על מאמן. לא רציתי שתיפול לי הקריירה האירופית רק בגלל מאמן שלא חיבב אותי. האם אחשוב לחזור לאירופה בעתיד? הכל אפשרי. הכל יכול להיות. אני צריך לעשות את הכי טוב שלי במכבי תל אביב, ואני לא יודע לאן דברים יתפתחו. כבר אין לי את החלום הגדול לצאת באירופה, אני במקום אחר בקריירה היום, אבל אם אתן את כל כולי בקבוצה, אולי דברים יקרו. זהבי יצא ממכבי תל אביב לסין בגיל 28, אז אי אפשר לדעת מה יהיה".

על המטרות האישיות שלו סיפר: "אני מכוון לכל התארים, קבוצתיים או אישיים. עדיין לא זכיתי בתואר שחקן העונה, לא זכיתי להיות חלק מקבוצה שזוכה בשלוש אליפויות ברציפות. נכון שאלה מטרות גרנדיוזיות, אבל אלה הדברים שאני רוצה להגיע אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully