וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ, שגיב יחזקאל ואוסקר גלוך בסגל נבחרת ישראל

11.11.2022 / 10:15

אלון חזן כלל ברשימה לזמביה (17.11) וקפריסין (20.11) את השחקנים הצעירים של מכבי תל אביב, גם מי שהפך למגן בהפועל באר שבע זכה לזימון ועשוי לערוך הופעת בכורה. ליידנר, דוידזאדה, קארצב , דוד ואלטמן זומנו בנוסף, חטואל נשאר בחוץ

קליפ סיכום היום בספורט, 11.11/ספורט1

יממה אחרי שעומר אצילי הודיע על פרישתו מנבחרת ישראל, הבוקר (שישי) פרסם אלון חזן את רשימת השחקנים שזומנו לצמד משחקי הידידות נגד זמביה ב-17 בנובמבר ושלושה ימים לאחר מכן מול קפריסין (20.11).

מי שזומן לראשונה ועשוי לערוך הופעת בכורה הוא שגיב יחזקאל, שחקן הפועל באר שבע שלאחרונה עבר הסבה לעמדת המגן הימני וגם בסגל הנבחרת מופיע בתור שחקן הגנה. שחקן נוסף שזומן על ידי חזן ועשוי לערוך בכורה בנבחרת הבוגרת הוא אוסקר גלוך, הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב שפרץ בשנה שעברה במדי נבחרת הנוער ובמדים הצהובים וגם הספיק ליטול חלק בארבעה משחקים של הנבחרת הצעירה. גם חברו של גלוך במכבי תל אביב, השוער דניאל פרץ, זומן הפעם לנבחרת הבוגרת ולא לצעירה וייתכן שירשום את הופעת הבכורה.

מי שנעדר מהסגל הוא חלוץ הפועל באר שבע, רותם חטואל שהבקיע העונה שבעה שערים בליגת העל, אולם על פניו הועדפו דין דוד, איתמר שבירו, תאי בריבו ועומרי אלטמן כאשר שון וייסמן צפוי לתפוס את עמדת החלוץ המוביל. גם שחקנים ממכבי תל אביב וממכבי חיפה דוגמת ניר ביטון ומוחמד אבו פאני לא זומנו, אך ייתכן שהסיבה היא כדי להקל עליהם לאחר עונה עמוסה ומכיוון שמדובר במשחקי הכנה בלבד.

סגל נבחרת ישראל לזמביה וקפריסין. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
פרץ, יחזקאל וגלוך בסגל של אלון חזן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הסגל המלא:

שוערים: דניאל פרץ, עומרי גלזר, יואב ג'רפי

הגנה: אלי דסה, שגיב יחזקאל, אופיר דוידזאדה, רז שלמה, דורון ליידנר, מיגל ויטור, שון גולדברג

קישור: עדן קארצב, נטע לביא, ביברס נאתכו, דן גלזר, מוחמד כנעאן, רמזי ספורי, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, דור פרץ

התקפה: איתמר שבירו, עומרי אלטמן, שון וייסמן, דין דוד, תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully