וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה להפועל באר שבע: הלדר לופס יחמיץ את משחק הגביע באשדוד

11.11.2022 / 9:45

בקבוצה העריכו שהצהוב שספג המגן נגד חדרה יוביל להשעיה מגביע הטוטו, אבל התבשרו אחרת. הרצף הנפלא יימשך בקרית שמונה (ראשון, 20:00, ספורט4)?

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

הכרטיס הצהוב שספג שלשום הלדר לופס בניצחון הפועל באר שבע על הפועל חדרה, ימנע ממנו מלשחק מול מ.ס. אשדוד באיצטדיון הי"א במשחק גביע המדינה. בקבוצה העריכו בתחילה כי הצהוב החמישי של המגן השמאלי יוביל להשעיה ממשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב ב-8 בדצמבר, עם חזרת הקבוצות מפגרת המונדיאל, אבל לגביע הטוטו יש ספירת צהובים נפרדת, כך שהפורטוגלי לא יוכל לשחק מול אשדוד ב-12 בדצמבר במשחק בו תפתח הפועל באר שבע את דרכה בגביע המדינה ותרצה להגן על תוארה.

לופס הוא הראשון בהפועל באר שבע שמגיע לחמישה צהובים. מי שהקדים את כולם העונה וספג את החמישי שלו כבר לפני חודש הוא זיו מורגן, מגן עירוני קרית שמונה, שעדיין מועמד להצטרף להפועל באר שבע. מורגן הגיע לצהוב חמישי כבר במחזור השמיני. יומיים אחריו גם מנשה זלקה ספג את החמישי וכעת יש לו כבר שבעה כרטיסים צהובים. השחקן הרביעי בליגה לו יש כבר חמישה צהובים שמובילים להשעייה ממשחק אחד הוא חאתם עבד אלחמיד.

הלדר לופס, שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
היעדרות משמעותית ממשחק חשוב. הלדר לופס/לירון מולדובן

באר שבע תשוב היום לפעילות אחרי שאתמול קיבלו השחקנים יום מנוחה. מחרתיים (ראשון, 20:00, ספורט4) תשחק הקבוצה בקרית שמונה ותרצה לצאת לפגרה עם טעם מתוק במיוחד אחרי שהשיגה מול הפועל חדרה את ניצחונה הרביעי ברציפות והיא ללא ספק הקבוצה שנמצאת בתקופה הזו בכושר הכי טוב בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully