וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קטש שכח את ג'ונדי", שון ג'יימס על עזיבת וויצ'יץ': "זמן להחזיר אותי?"

11.11.2022 / 7:05

הצהובים נפלו מהרגליים במחצית השנייה מול ברצלונה, אבל המאמן קיבל גיבוי: "היא גדולה עלינו". האקס שלח מסר אחרי ההודעה המפתיעה

קליפ סיכום היום בספורט, 11.11/ספורט1

הודעת העזיבה של ניקולה וויצ'יץ' את מכבי תל אביב השכיחה זאת מעט, אך הקבוצה רשמה אמש (חמישי) את הפסד הבית הראשון שלה העונה ביורוליג והראשון בעונה הסדירה מזה 11 חודשים כשנוצחה 86:79 בידי ברצלונה. הצהובים רשמו הפסד שני רצוף ביורוליג וינסו לעצור את הרצף בשבוע הבא נגד פרטיזן בלגרד בחוץ.

אחרי מספר משחקים בהם פתחה רע, מכבי הייתה בתמונה במחצית הראשונה ואף סיימה אותה בצורה טובה וביתרון 40:43. הצהובים המשיכו במומנטום בפתיחת המחצית השנייה, אלא שבמצב של יתרון 44:50 הפסיקו לקלוע, ואפשרו לברצלונה לרוץ 12:29 בקצת יותר מ-10 דקות ולגמור את המשחק. לורנזו בראון הוביל את קלעי מכבי עם 18 נקודות, ווייד בולדווין קלע 16 נקודות, אך הסתבך בבעיית עבירות ואף סיים את המשחק עם שתי עבירות טכניות.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. דני מרון
שקט מוחלט בחדר ההלבשה. בראון, ניבו ואדאמס/דני מרון

האווירה בחדר ההלבשה של הצהובים בסיום המשחק הייתה שקטה מאוד. השחקנים הסתגרו כל אחד במכשיר הסלולרי שלו, וסיפקו לרוב תשובות לקוניות על המשחק.

"היינו קצת תקועים התקפית במחצית השנייה, לא שיחקנו טוב כמו במחצית הראשונה, לא השגנו את העצירות החשובות, אבל זו חוויה שנלמד ממנה. למדנו מאז באסקוניה, יש הפסדים שהם לא גרועים כמו שהם נראים", אמר בונזי קולסון שקלע 6 נקודות. "צריך להמשיך להשתפר בכל יום. יש לנו אתגר נוסף בשבוע הבא, נעבוד על ההרגלים שלנו והדברים יסתדרו בקרוב".

ג'וש ניבו ניתח: "היו חלקים במשחק שפשוט לא הצלחנו לקלוע, הם פתחו את היתרון וכך ניצחו את המשחק. אני חושב שאנחנו צריכים להבין מה לא עבד אחרי שנראה את הוידאו, קשה להצביע על זה עכשיו. ננתח את זה. זה טוב שיש לנו שבוע לנוח, נוכל לבוא עם יותר אנרגיה ופוקוס".

ג'יילן אדאמס הוסיף: "היו לנו יותר מדי ירידות בהגנה, היה חלק גדול שלא הצלחנו לקלוע וזה פגע בנו מאוד. זה בהחלט קשה, מגיע קרדיט לברצלונה שהיא קבוצה נהדרת. רצינו להגן על הבית מול הקהל הנהדר שלנו, אבל צריך להפוך את השלילי לחיובי, להיות יותר רעבים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
קטש שכח אותו על הספסל. דיברתולומאו/דני מרון

אנשי מכבי תל אביב היו עסוקים בסיום המשחק בהודעתו של וויצ'יץ' וכבר די הספיקו לשכוח מההפסד, אלא שלאחר שהדרמה קצת שקעה היו כאלה שלקחו את ההפסד בפרופורציות מפתיעות. "בשלב הזה, ברצלונה גדולה עלינו", אמר אחד מאנשי מכבי, "נכון שהם לא בכושר מדהים, אבל הרמה ההגנתית שלהם הקשתה עלינו מאוד. נצטרך ללמוד מהמשחק הזה, ולעצור את רצף ההפסדים בבלגרד".

עודד קטש קיצר את הרוטציה בצורה די קיצונית, כשארבעה שחקנים משחקים את רוב הדקות - לורנזו בראון עם 32 דקות, ג'וש ניבו עם 31, בונזי קולסון עם 30 ואלכס פויתרס עם 28. ג'יילן אדאמס ו-ווייד בולדווין קיבלו 20 דקות כל אחד ובפירורים הסתפקו ג'רל מרטין, ג'ון דיברתולומאו ומעט מאוד דקות של דארן היליארד ואוסטין הולינס.

"עודד הרגיש שזה משחק שהוא צריך לקצר בו את הרוטציה, יש גם ימים כאלה", ניסו להגן במועדון, "היליארד עוד מנסה למצוא את הקצב שלו, היחיד שהיה צריך לקבל יותר דקות היה ג'ונדי, הוא קצת שכח אותו".

בקבוצה יקבלו קצת חופש מהליגה הישראלית בשל פגרת הנבחרת, כשיפתח זיו ורפי מנקו ישחקו השבוע עם נבחרת ישראל ויחברו לקבוצה באמצע השבוע הבא לקראת המשחק בבלגרד.

אגב, מי שהגיב הלילה לעזיבה של ניקולה וויצ'יץ' הוא אקס הצהובים שון ג'יימס, כיום סקאוט ביוטה ג'אז, ששלח לצהובים רמז וכתב באינסטגרם: "זה הזמן להחזיר אותי לתל אביב?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully