וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר ערך אימון מלא וייכלל בסגל, מצוקת חלוצים לרוני לוי

הפציעה בשריר לא הייתה חמורה וקשר מכבי תל אביב יעמוד לרשות איביץ' נגד הפועל חיפה (שבת, 19:30, ספורט2), קנדיל צפוי להחליף את ז'ראלדש ב-11. תורג'מן הפצוע צפוי להיעדר מנגד, מאמן האורחת נוטה לפתוח עם קמארה בחוד. אקולטסה יצטרף בינואר?

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב

שני שינויים עשוי ולאדן איביץ' לערוך בהרכב מכבי תל אביב לקראת המשחק מחר (שבת, 19:30, ספורט2) מול הפועל חיפה וזאת למרות הניצחון באמצע השבוע על הפועל ירושלים. אנדרה ז'ראלדש שהמריא לפורטוגל לרגל לידת אשתו, החמיץ אתמול את האימון וגם אם ישוב לארץ בזמן, הוא לא אמור לפתוח. את עמדת המגן הימני ישוב לאייש מאור קנדיל שפתח לא מעט לאחרונה. שינוי נוסף עשוי להיות בעמדת הקשר האחורי כאשר דור פרץ נמצא בתמונת ההרכב, על אף שדן גלזר הצליח להשלים היום אימון מלא ואמור לעמוד לרשותו של איביץ'. גלזר, שנפצע והוחלף נגד הפועל ירושלים, הצליח להתאמן על אף הרגישות בשריר ולשמחת הצהובים הפציעה הייתה חמורה משנדמה היה תחילה.

איביץ' היה מרוצה מגבי קניקובסקי ומאבי ריקן והוא אמור להמשיך איתם בקישור. בקבוצה שמחו שג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי כבשו במשחק האחרון, אחרי שני משחקים בהם לא מצאו את הרשת ובטוחים שהם יידעו למצוא את הרשת גם מחר. "אנחנו רוצים שלוש נקודות ולצאת לפגרה בראש נקי ושקט", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "הפועל חיפה יודעת כדורגל וראינו את זה מול מכבי חיפה. צריך לעבוד בסבלנות ובלי לחץ ולמצוא את הפירצה. הכי חשוב לדעת לשמור על השער שלנו ואז הכל יילך יותר קל".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב בחימום. מאור אלקסלסי
עשוי לפתוח למרות חזרת גלזר לאימונים. דור פרץ/מאור אלקסלסי

בתוך כך, היום הודיעה הקבוצה על סיכום עם המשטרה לפיו יוחזר ציוד העידוד ליציעים. תחילה הצהירה המשטרה על איסור הכנסת ציוד עד סוף העונה, אולם המגעים של מנכ"לית המועדון שרון תמם עם גורמים במשטרה נשאו פרי.

בקבוצה דרשו מהאוהדים לשמור כעת על "סטטוס קוו", ולהימנע מהתנהגות שעלולה להחמיר את הדרישות מחדש.

"לציוד העידוד יש משמעות רבה והוא מהווה חלק בלתי נפרד מחווית המשחק של קהל שלם המגיע לדחוף את הקבוצה במשחקי הבית והחוץ - עידוד שנותן לשחקנים כח רב על כר הדשא. בואו נשמור על סטטוס קוו, נמנע משימוש בפירוטכניקה או זריקת חפצים למגרש! נשמור על בטחון ובטיחות במגרשים ונמנע משינוי ההחלטה ופגיעה בכולנו".

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
בשורה לקהל. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

הפועל חיפה

הבשורה הרעה לרוני לוי: אלון תורג'מן צפוי להיעדר. החלוץ סובל ממתיחה בשריר האחורי וכנראה לא יעמוד לרשותו של רוני לוי, שיחסר גם את שובל גוזלן שלגביו יש חשש מקרע ברצועה הצולבת. בהיעדר שני החלוצים המובילים של הקבוצה, לוי נוטה לעלות עם מוחמד קמארה בחוד.

גם בחלק ההגנתי ללוי יהיו חוסרים משמעותיים, כאשר חאתם עבד אלחמיד מורחק. אלחמיד ייעדר מהמשחק בשל חמישה צהובים, ואת עונש ההרחקה בדרבי ירצה אחרי החזרה מפגרת המונדיאל. מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא קונסטינטיוס סוטיריו. "ברור שזה לא יהיה פשוט. אנחנו מכירים את העוצמות של מכבי תל אביב", אמר המאמן רוני לוי לקראת המשחק. "אני מאוד סומך על השחקנים שלי. אין ספק שההיעדרות של חאתם היא אבידה גדולה, כי הוא שחקן הגנה מצויין וגם עוזר לנו בבניית המשחק, אבל יפתח בלם אחר ונשתדל לעשות את העבודה. מכבי תל אביב היא קבוצה עם שחקנים מוכשרים ומאמן מצויין. עם הקהל שלה בבית, זו משוכה קשה מאוד".

חנן ממן אמר לקראת המשחק: "זה עוד משחק באינטנסיביות גבוהה וננסה לעשות הכי טוב שלנו כדי לבוא לנצח. אנחנו לא משחקים על שום תוצאה אחרת. אנחנו עוד צריכים להתעצב כקבוצה, כי אנחנו עדיין לא שם ואנחנו לא רוצים להיקלע למקומות לא נעימים".

אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב ייצאו שחקני הקבוצה לחופשה, אך הצוות המקצועי יעביר הילוך בכל הנוגע להיערכות לחלון ההעברות של חודש ינואר. במועדון רוצים להתחזק בהתקפה והמטרה היא לצרף שחקן מהיר לכנף, כשאחד השמות שעלו הוא של אלטון אקולטסה ששייך להפועל באר שבע. בשלב זה בהפועל חיפה לא פנו להפועל באר שבע או לאקולטסה, אך האפשרות תיבחן ובמועדון מתכוונים לבדוק היטב את כושרו של השחקן לפני שיפעלו לצירופו.

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן מול שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק. מאור אלקסלסי
שני החלוצים הבכירים של הפועל חיפה ייעדרו? אלון תורג'מן/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 123 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:58 בניצחונות ועוד 35 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב ב-11 מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-1:2 בחוץ במרץ 2018. בכל ששת האחרונים גם הפסידה.

* מכבי תל אביב מציגה את ההתקפה הטובה בליגה עם 29 שערים עד כה, מתוכם 19 נכבשו במשחקי הבית.

* הפועל חיפה ללא ניצחון ב-12 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, מאז ה-0:1 בנוף הגליל בחודש ינואר. פרט לתבוסה באשדוד, חמשת משחקי החוץ הנוספים שלה העונה הסתיימו בתיקו.

* רוני לוי ניצח את מכבי תל אביב בעונה שעברה עם הפועל באר שבע במשחק בית, אבל בחוץ לא עשה את זה מאז ספטמבר 2007, כאשר אימן את מכבי חיפה ב-0:3 בבלומפילד. ניסו קפילוטו, שמשחק אצלו בהפועל חיפה, פתח אז יחד עם שרן ייני בהרכב הצהובים.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 20829

משחקי המחזור ה-13:

שבת, 15:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully