וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "היה חוסר שקט, לא ציפינו בקיץ שהכל יילך חלק"

עודכן לאחרונה: 11.11.2022 / 0:32

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ההפסד לברצלונה: "היינו תקועים ברבע הרביעי, איבדנו מהשקט שלנו. בולדווין צריך להיות מרוכז ביום יום ולהיות מנהיג עבורינו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11/ספורט1

מאזן הבית המושלם של מכבי תל אביב נופץ הערב (חמישי), כשהצהובים הפסידו ביד אליהו 86:79 לברצלונה. הקבוצה של עודד קטש דווקא היתה בעניינים במשך שלושה רבעים, אך קפאה ברביעי, ירדה למאזן 3:4 ביורוליג ותקווה להתאושש במשחק החוץ בבלגרד בשבוע הבא. לורנזו בראון הוביל עם 18 נקודות, ווייד בולדווין הוסיף 16, אך מלבדם, אף אחד לא ממש הופיע.

בסיום, נשאל עודד קטש על הפערים בין מכבי תל אביב וקבוצות הצמרת ביורוליג והודה: "יש פערים, זה לא אומר שאנחנו לא עולים לנצח. אם נגיע למשחקים כמו שהגענו היום, נצמצם את הפערים הללו". קטש סיכם את המשחק ואמר: "התקשינו התקפית בחצי השני. היה משחק אגרסיבי, והיו גם כמה שריקות שהוציאו אותנו מהשקט שלנו. לא היינו ביום קליעה כל כך גדול וזה קורה. אני שמח על המאמץ ועל התגובה שלנו, בחצי הראשון היה מאמץ מאוד גדול, היינו מאוד אגרסיביים, היה מגיע לנו להוביל. ברצלונה קבוצה טובה, היא מקשה עליך, יש לה הרבה יכולות וגודל. לא נעים להפסיד, מאוד רצינו לנצח, אבל בניגוד למשחק מול באסקוניה, הפעם לא נהיה מאוכזבים על חוסר מאמץ".

על בראון ובולדווין שהתקשו ברבע האחרון אמר המאמן: "היינו קצת תקועים ברבע הרביעי, איבדנו קצת מהשקט שלנו, ועדיין - אנחנו משחקים עם שני יוצרים דומיננטיים, הם היו צריכים קצת עזרה. כשהם יהיו ביום פחות טוב, ניראה טיפה פחות טוב. נקווה שעם ג'יילן אדאמס והיליארד נקבל עוד יוצרים".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
סיבה לדאגה? קטש/דני מרון

במסיבת העיתונאים שלפני ההצהרה הדרמטית של ניקולה וויצ'יץ' הוסיף מאמן מכבי תל אביב: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, הגיע להם לנצח. אני אוהב את הגישה שלנו במשחק הזה, השארנו הרבה מאמץ, נלחמנו חזק. יש לנו הרבה דברים לשפר, אבל כך עושים את זה, עם מאמץ כזה. בסוף, כדי לנצח קבוצה כמו ברצלונה צריך לשחק משחק שלם. היה חוסר שקט, השחקנים רצו מאוד, זה היה מאוד אינטנסיבי, אנחנו טיפה יותר קצרים מברצלונה, היינו חסרים יותר. זה הבדל עצום מהמשחק נגד באסקוניה שהפסדנו בגלל סיבות אחרות.

"מי שמכיר ורואה את היורוליג יודע שזה לא פשוט. לא ציפינו שבקיץ, כשבנינו את הקבוצה, שהדברים יקרו חלק וננצח את כל משחקי הבית. קבוצות טובות ומנוסות עם המשכית יותר משלנו לא מצליחות לשמור על הבית כמונו. אין משחק קל ביורוליג, בטח לא ברצלונה".

על ווייד בולדווין שיצא בחמש עבירות וביצע שתי עבירות טכניות אמר המאמן: "אנחנו מכירים את ווייד, הוא אדיר בשבילנו, מאוד אוציונאלי ומאוד קשה לו. עד המשחק היום הוא הצליח לשלוט בזה, זה דברים שאנחנו לא רוצים, הוא יודע את זה, הוא צריך להיות מרוכז ביום יום ולהיות מנהיג עבורינו. הוא בחור צעיר שיכול ללמוד ולהתפתח, גם בכיוון הזה הוא יעשה צעד קדימה".

מנגד, סיכם המאמן המנצח שרונאס יאסיקביצ'יוס ואמר: "ברכות לשחקנים והאוהדים שלנו. היינו במחצית שנייה רכה, מכבי קלעה 43 נקודות גם בלי מתפרצות, לא שמרנו באחד על אחד, לורנזו ובולדווין קלעו עלינו. ברבע השלישי השחקנים הרימו את האינטנסיביות ההגנתית ומצאנו את השחקנים הפנויים. סטו וקורי והשתלטו על המגרש. ניצחון קבוצתי אדיר, רוב הקבוצות שיגיעו לתל אביב יגידו שהם יקחו את הניצחון וילכו הביתה. אמרו לי שלא ניצחנו כאן מ-2016, אנחנו מבינים שזה מקום קשה, מכבי משחקת כאן עם אנרגיה כפולה, האוהדים דוחפים אותם לשחק כדורסל טוב יותר. בסוף זה רק עוד נקודה בטבלה, אבל זה ניצחון חשוב כי רוב הקבוצות יפסידו כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully