וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות לכדורגל דרשו מעומר אצילי להתייצב לדיון בעניינו

הקשר החליט לפרוש מנבחרת ישראל לאחר שהובהר לו כי לא יוכל להיות חלק מהסגל אם לא יגיע ב-23 בחודש לדיון שנקבע לאחר עתירת ארגוני הנשים. מכבי חיפה: "מכבדים את החלטתו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11/ספורט1

עומר אצילי הודיע הערב (חמישי) על פרישה מנבחרת ישראל בעקבות הביקורת הציבורית ועתירת ארגוני הנשים נגד זימונו לסגל הלאומי, אבל לא במקרה ההודעה על כך יצאה היום.

ההחלטה של אצילי התקבלה הערב אחרי שהבין כי ההתאחדות לכדורגל עומדת על כך שיתייצב בפני בית הדין העליון ב 23-בחודש, בדיון הנוגע לעתירת ארגוני הנשים. לאצילי נאמר היום כי כדי לזכות בזימון למשחקים הקרובים מול זמביה וקפריסין, הוא חייב להתחייב כי יגיע לדיון מול ההרכב המורחב שנקבע לעתירה של ארגוני הנשים ואחרים נגד זימונו.

לאצילי לא נאמר היום על ידי ההתאחדות כי יהיה פסול לתמיד, אך כן הובהר לו שאם לא יכבד את הטריבונל המשפטי של ההתאחדות, הוא לא יוכל להיות חלק מהנבחרת בזימונים הקרובים. למעשה, אצילי בחר להוציא את עצמו מהדיון הציבורי בעניינו ולמנוע ממנו בכל התכנסות של הנבחרת את העליהום מצד גורמים שונים שהחליטו כי מקומו לא בנבחרת ישראל.

עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל בחימום. מאור אלקסלסי
עדכן גם את ראשי מכבי חיפה בהחלטתו. אצילי/מאור אלקסלסי

אצילי רשם לאורך הקריירה שש הופעות בלבד בנבחרת ישראל, בכולן נכנס כמחליף ולא זכה להבקיע, אך מול אלבניה באצטדיון בלומפילד ספג שריקות בוז מרבים מיושבי היציעים ומחוץ למגרש גם נתלטו שלטים נגד זימונו, וזאת מכיוון שבקיץ נחשפו לכאורה התכתבויות חדשות בינו ובין דור מיכה, המעורבים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות".

אצילי החליט לשתף בהחלטתו את ראשי מכבי חיפה יעקב שחר, עוזי מור וברק בכר ומהמועדון נמסר בתגובה: "מכבי חיפה מכבדת את ההחלטה הלא פשוטה שעומר לקח. עומר הביע לא אחת חרטה עמוקה על המעשה ומתרכז במשפחתו ובכדורגל".

ארגוני הנשים שהגישו את העתירה נגד אצילי מסרו: "רגע משמעותי במאבק למען הנשים בישראל. ידע כל אדם כי יש מחיר למי שפוגע מינית בנשים, גם אם אתה שחקן כדורגל מצטיין".

יו"ר נעמת, חגית פאר, מסרה בתגובה לפרישתו של עומר אצילי מנבחרת ישראל: "טוב שעומר אצילי לא יהיה חלק מנבחרת ישראל. לא ראוי ששחקן שלובש את מדי הנבחרת ומייצג את מדינת ישראל יעשה זאת כאשר עננה חמורה כל כך מרחפת מעליו. יש לקוות שכולם יפיקו לקחים מההתנהלות בפרשה הזאת. השחקנים צריכים להוות דוגמה ומופת לבני נוער ומההתאחדות מצופה להבין שספורט זה קודם כל ערכים ורק אחר כך תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully