וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: פורום הדירקטוריות בספורט התכנס

עם למעלה מ-70 בוגרות הוסמכו, פורום הדירקטוריות של הוועד האולימפי ואתנה התכנס בשנית בקריה האקדמית אונו עם הנשים הבכירות בספורט הישראלי. הפורום עסק בשילוב נכון של חדשנות ושיווק בתוך ארגוני הספורט כמנוף של צמיחה והתפתחות. וגם: פיטר פלצ'יק מדגמן הלבשה תחתונה

פורום דירקטוריות ספורט. יחצ,
יעל ארד, עדי ביכמן, אנדי רם, גילי לוסטיג, מורן מסיקה אידלמן ופרופ׳ אבי מויאל/יחצ

מפגש שני של פורום הדירקטוריות אותו יזמו ומובילים הוועד האולימפי בישראל ואתנה התקיים בקריה האקדמית אונו. למרות שלניהול נשי יש יתרונות טבעיים, גם בספורט, מספר המאמנות והמנהלות בספורט העולמי בכלל והישראלי בפרט, הוא קטן ולשם כך הוקם הפורום שנועד להעניק דחיפה וכלים פרקטיים לעתודת הניהול הנשית בספורט הישראלי. קורס דירקטוריות וניהול ספורט לנשים מובילות של הוועד האולימפי מתכנס אחת לתקופה על מנת לדון במצב ניהול הספורט הנשי בישראל ובשינוי גישה בכל הקשור לאופי ניהולי : תקשורת פתוחה, שקיפות, רגישות, אמפתיה וגם התמקדות במטרות גדולות יותר.

השבוע התכנסה השכבה הניהולית של עולם הספורט התכנסה למפגש ההמשך לקורס הדירקטוריות תחת הנושא של חדשנות בשיווק. שלי שמיר קינן, מנכ"לית משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ואחת ממומחיות השיווק המוערכות ביותר בישראל, שיתפה בשיח מעורר השראה על הדרך המקצועית שלה לאורך השנים כאישה מובילה ובכירה בתחום. ד"ר אייל מעוז את המודל הארגוני הנכון לשילוב חדשנות בארגוני ספורט, תוך בחינה של מקרי בוחן מעולמות הגולף.

החזון האסטרטגי המשותף של הוועדה לשוויון מגדרי בוועד האולימפי בישראל, ואתנה הינו קידומן של נשים לעמדות ניהול והשפעה וסוכנות שינוי בעולם הספורט. שני הגופים התאגדו להקמת פורום הדירקטוריות, שתכליתו לקדם ולעודד את השתלבותן של נשים מובילות בספורט, לתפקידי ניהול בכירים ועמדות השפעה .עד כה הוסמכו 70 נשים ו-11 גברים בשלושה מחזורים של הקורס, שכל אחד מהם אופיין בתמהיל משתתפים מתחומי הספורט השונים ובכללם ספורטאיות אולימפיות.

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "לצד המשאבים האדירים שאנחנו משקיעים בצד ההישגי אני גאה בתהליכי פיתוח שכבת הניהול הן בדרגי הביניים והן בדרג הבכיר.כדי להמריץ אנשים צעירים בכלל ונשים בפרט להשתלב בניהול ספורט בישראל עלינו לתמוך, לסייע, לחבר ולהגביר את המוטיבציה לבחור בספורט גם בפן הניהולי.החיבור בין אתנה לוועד האולימפי הוא טבעי והאקטיביות החיוביות של הארגונים בפיתוח נשים בעולם ניהול הספורט כבר מניבה פירות משמעותיים.האירוח במפגש הזה בקריה האקדמית אונו הוסיף את הפן האקדמי והסיפור האישי של שלי שמיר קינן הוכיח שאם הצבת מטרה ואת מאמינה בזכותך להשיג אותה".

פרופ' אבי מויאל, ראש התמחות ספורט בקריה האקדמית אונו: "היה לי הכבוד לפתוח ולברך במפגש פורום הדירקטוריות של הועד האולימפי שהתקיים בקריה האקדמית אונו. חיבור טבעי של 2 מוסדות שמייצר ומעצב את מנהלות ומנהלי המחר בספורט הישראלי. התרגשתי לראות בקהל לא מעט בוגרות שלנו."

ד"ר אייל מעוז, ראש תחום מגזרים בפקולטה למנהל עסקים: " חדשנות קריטית לעתיד של כל ארגון, אך יישום לא נכון של חדשנות בארגון עלול גם לחבל בו. לפיכך יש צורך בגישה אסטרטגית לניהול ויישום חדשנות ארגונית. שמחתי לקחת חלק בפורום ולהציג בין שני נשים מרשימות כמו יעל ארד ושלי שמיר-קינן".

פיטר פלצ'יק. רפי דלויה,
פיטר פלצ'יק/רפי דלויה

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק בצילומי הלבשה תחתונה למאצ'תונים דלתא, רגע לפני שימריא למחנה אימונים ביפן לקראת האולימפידה בפריז 2024. ביום שהתחיל עם שמש קייצית והסתיים בגשם חורפי, פיטר עבר מתחתונים לצילומי פיג'מות. אפילו דניאל, אשתו, הגיעה בסוף יום העבודה, לבדוק מה שלום בעלה. "אני מרגיש פה בבית כמעט כמו על המזרן בתחרות", אמר פלצ'יק, "בהתחלה יש מבוכה קטנה, אח"כ מרגיש הכי טבעי".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully