וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי המונדיאל: Waze עם חווית פרשן חדשה, Vivo תעניק חסות רשמית

רוצים ניווט קולי בצורת פרשנות מונדיאל? מעכשיו זה אפשרי. וגם: החסות של Vivo והליגה הפרטית שתוקם על ידי קבוצת ח.י.

Waze מונדיאל/Waze

ענף הספורט הנצפה והנפוץ ביותר בעולם, כדורגל, עומד להגיע לשיאו מזה ארבע שנים, לקראת סוף חודש נובמבר. כעת, לראשונה אי פעם, Waze נותנת לנהגים בכל העולם דרך להיות חלק מהאקשן ולעודד את המדינה האהובה עליהם באליפות.

עם ניווט קולי בהשראת פרשנות כדורגל ברחבי העולם, כל פנייה, סכנה בדרך או יציאה ירגישו כאילו אתם על המגרש בעיצומה של התקפה אל מול השער. אז צאו לסיבוב ב-Automoball, מכונית המיועדת לאוהדי כדורגל אולטימטיביים. ואל תשכחו לחלוק את הגאווה שלכם עם מצב רוח שמייצג את המדינה האהודה עליכם כשהם עוברים שלבים בשלבי הטורניר.

  • חווית פרשן הכדורגל תפעל בשפות אנגלית, צרפתית וספרדית אך פעילה לכל המשתמשים ברחבי העולם מהיום ועד ה-29 לנובמבר, 2022.
  • על מנת להבקיע ולהצטרף אל חווית פרשן הכדורגל, הקישו על "Waze שלי" > לנהוג עם פרשן כדורגל או לחלופין הגדרות > קול ושמע > הקול של Waze.
  • על מנת להחליף את האייקון ל-Automoball בהגדרות > תצוגת מפה > סמל רכב, ותמצא את מצבי הרוח של הפרשן בהגדרות הפרופיל שלך.
ויוו. יחצ,
VIVO פורשת חסות על המונדיאל/יחצ

יצרנית הסמארטפונים הפופולרית vivo נבחרה להיות נותנת חסות רשמית של גביע העולם בכדורגל 2022, המאורגן על ידי FIFA שיחל ב-20 בנובמבר בקטאר. הסמארטפונים של המותג יהיו הסמארטפונים הרשמיים של FIFA, וכל אנשי הצוות, המארגנים ועובדי התחרות ישתמשו בהם כטלפון הרשמי של המונדיאל. המכשירים המתקדמים ישמשו את מארגני המונדיאל בהכנה, בהפקה, בניהול ובסיכום האירועים, כולל הזנת נתונים וביצוע משימות ישירות ללא תלות במחשבים או באביזרים אחרים.

vivo גם תשיק את מסע הפרסום #vivogiveitashot במהלך גביע העולם של קטאר 2022. באמצעות הקמפיין הזה, שיקרא ויזמין גולשים לבצע עבודות יצירתיות ולתייגן, vivo מקווה לשחזר את אותם רגעים יפים ומרשימים, וגם להראות את האומץ של אנשים שמתמודדים עם אתגרים.

לפרטים נוספים, לחצו על הלינק.

vivo חתמה על הסכם חסות לשש שנים עם FIFA בשנת 2017, והאירוע השנה בקטאר יהיה המונדיאל השני עליו vivo פורסת את חסותה, לאחר שנתנה חסות למונדיאל ברוסיה ב-2018, ובנוסף העניקה חסות לגביע הקונפדרציות של פיפ"א ב-2017. vivo גם נתנה חסות ל-EURO 2020 של UEFA. חסויות אלו מוענקות כחלק מן המחויבות של vivo לתמוך ולקדם את ענף הכדורגל.

חווית צפייה מונדיאל. יחצ,
חווית צפייה מונדיאל/יחצ

קבוצת ח.י המייבאת ומפיצה מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, יחד LG ועם אפליקציית הספורט 365scores - הפלטפורמה הגדולה ביותר בארץ ואחת הגדולות בעולם בתוצאות לייב של אירועי ספורט, משיקות לרגל המונדיאל פעילות חווייתית ומהנה: LG OLED League - ליגה פרטית לניחושי משחקי המונדיאל. במסגרת שיתוף הפעולה יוקם מתחם אינטרנטי ענק שיפעל באפליקציית 365scores, ובו יוכל כל אוהד ספורט לפתוח ליגה פרטית עם חבריו, לקבל עדכונים מהירים בתוצאות ובשערים בזמן אמת, להנות מטבלאות מתעדכנות בכל שניה תוך כדי משחק ומאינספור תכנים שיועברו בזמן אמת.
בנוסף, תציע קבוצת ח.י. הטבות ייחודיות למשתתפים במשחק.

הרשמה והשתתפות הינה בחינם לחלוטין וללא תשלום. ניתן להקים ליגה פרטית לך ולחבר'ה שלך, ובמקביל להתחרות במספר ליגות במקביל. גם מי שאינו מבין בעולמות הכדורגל יכול ליהנות מהתחרות על ידי ניחוש אוטומטי של המערכת, מה שיאפשר להשתתף ולהיות חלק מהמשחק החברתי.

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully