וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה נוטה לתמוך בהחלטה לגבי קורנו, לצ'יבוטה הגיע לפחות צהוב

10.11.2022 / 12:39

באיגוד השופטים קיבלו בהבנה את אי הרחקת מגן מכבי חיפה לאחר העבירה על מלול, אך מאמינים שהיה נכון להתייחס להתגרות החלוץ באלחמיד

העבירה של פייר קורנו על דור מלול/ספורט1

צפו בנגן הווידאו למעלה: האם הגיע לפייר קורנו אדום?

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים אמנם לא פרסמה עדיין התייחסות רשמית לדרבי החיפאי שהסתיים אמש (רביעי) בניצחון 0:1 של מכבי חיפה, אבל כיוון שהמשחק היה בפרופיל גבוה ומאחר שנשמעות טענות מכיוון הפועל חיפה על קיפוח, כמה מחברי הוועדה בדקו את האירועים הבוקר והנטייה היא לקבל את החלטת שופט ה-VAR דניאל בר נתן לא לקרוא לשופט הראשי עידן לייבה כדי שיוציא כרטיס אדום לפייר קורנו בגין העבירה על דור מלול. בהפועל חיפה משוכנעים כי קופחו בהחלטה הזו של לייבה, וכאמור ציפו כי בר נתן יקרא לו לתיקון, אבל שופט המסך שבחן את האירועים מכל הזוויות שעמדו לרשותו, גרס כי הכרטיס הצהוב ששלף לייבה לעבר מגן מכבי חיפה לא היה צריך להפוך לכרטיס אדום.

כאמור, הנטייה בוועדה המקצועית היא לקבל את החלטות שני השופטים, אם כי המקרה הוא בתחום האפור, כך שאם לייבה היה שולף אדום במקום צהוב, ספק אם חברי הוועדה היו חושבים שבר נתן היה צריך להתערב ולהמליץ על ביטול האדום. כך או אחרת, נראה כי במקרה הזה חושבים בוועדה המקצועית שההחלטה של לייבה סבירה, ושלבר נתן לא היו את הסיבות הברורות להורות על שינוי צבע הכרטיס.

צפו בכרטיס האדום לחאתם עבד אלחמיד

הרחקת חאתם עבד אלחמיד בדרבי החיפאי/ספורט1

בעניין האדום שנשלף לעבר חאתם עבד אלחמיד, לא בטוח שתהיה התייחסות למאוויס צ'יבוטה, אבל לטענת גורמים בוועדה היה הרבה יותר נכון אם לייבה היה מוציא לפחות כרטיס צהוב לצ'יבוטה במהלך שגרם לאלחמיד להתעצבן ולהגיב. העובדה שהשופט המרכזי הוציא אדום לבלם הפועל חיפה ולא זיכה את חלוץ מכבי חיפה אפילו בצהוב, היא החלטה שאינה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully